Analiza rynku to klucz do zdefiniowania przewagi konkurencyjnej i wsparcia dla budowania trwałych przychodów firmy.
Efektem naszej pracy, jest raport wspierający decyzje strategiczne w oparciu o dane.
Prezentowany raport zawiera informacje, jak., m.in:
- jaka jest wielkość rynku, jego trendy
- ile potencjalni klienci płacą za rozwiązania alternatywne
- czym charakteryzują się główni konkurencji
- mocne i słabe strony Twojego produktu/usługi na tle konkurencji
- twoje okno możliwości wejścia na rynek
- bariery, które mogą utrudniać wejście na rynek
Najczęściej spotykane cele przygotowania raportu:
- wdrożenie nowego produktu lub lusługi n rynek
- ekspancja na nowe rynki z istniejącym produktem/usługą
- pozyskanie finansowania
Zakres działań:
- przegląd branży, m.in. opisujemy aktualny stan Twojej branży oraz trendy jej rozwoju
- rynek docelowy, m.in. określimy kim są Twoi prawdziwi klienci, jak duża jest ich liczba, jakie mają potrzeby
- konkurencja, m.in. opisujemy pozycję Twoich konkurentów, mocne i słabe strony.
- ceny, m.in. pomagamy zidentyfikować ceny konkurencji, modele biznesowe, określić pozycje cenową Twojej firmy na tle rynku
*Zakres każdej analizy dostosowujemy do indywidualnych optrzeb klienta.
Jeśli zastanawiasz się, czy jesteśmy dla Ciebie odpowiednim wsparciem, umów się na bezpłatną, 30-minutową konsultację. Podczas tej konsultacji będziemy mogli omówić Twoje potrzeby, cele i oczekiwania. Odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy, w jaki sposób możemy pomóc.