+ Zapytaj o ofertę

Chatboty i komunikacja

W czasach cyfryzacji trzeba stawiać na obsługę klienta – wiedzą o tym wszystkie firmy osiągające sukces.

Chatboty i komunikacja

Chatboty i komunikacja

Tradycyjna organizacja firmy opierająca się na piramidzie, gdzie kierownictwo firmy jest na szczycie odeszła do lamusa. W czasach cyfryzacji trzeba stawiać na obsługę klienta – wiedzą o tym wszystkie firmy osiągające sukces.

Chatboty – dlaczego warto

Przede wszystkim dobrze zaprojektowany chatbot przyczynia się do generowania większej ilości leadów. Przecież każdemu zależy, aby jego sklep lub strona cieszyła się jak największą ilością konwersji.

Największe marki już dawno odkryły możliwości korzystania z chatbotów, średnie i małe marki też z powodzeniem mogą z nich korzystać jako ze względu na potencjał, łatwość integracji oraz Ai.

Komunikacja i obsługa

W CAMP7 Digital łączymy zautomatyzowane procesy z obsługą konsultanta real time (nawet 24/7) przyczyniając się do podnoszenia jakości obsługi klienta w wielu branżach.