Chatboty i komunikacja
Chatboty i komunikacja
Tradycyjna organizacja firmy opierająca się na piramidzie, gdzie kierownictwo firmy jest na szczycie odeszła do lamusa. W czasach cyfryzacji trzeba stawiać na obsługę klienta – wiedzą o tym wszystkie firmy osiągające sukces.
Chatboty – dlaczego warto
Przede wszystkim dobrze zaprojektowany chatbot przyczynia się do generowania większej ilości leadów. Przecież każdemu zależy, aby jego sklep lub strona cieszyła się jak największą ilością konwersji.
Największe marki już dawno odkryły możliwości korzystania z chatbotów, średnie i małe marki też z powodzeniem mogą z nich korzystać jako ze względu na potencjał, łatwość integracji oraz Ai.
Komunikacja i obsługa
W CAMP7 Digital łączymy zautomatyzowane procesy z obsługą konsultanta real time (nawet 24/7) przyczyniając się do podnoszenia jakości obsługi klienta w wielu branżach.

Dlaczego my?
Eksperci
Członkowie naszego zespołu pracowali dla takich marek jak Energa, Mattel, Leica, Scandic. Nasze usługi świadczymy od 2012 roku!

Dlaczego my?
Lead Generation
Skutecznie pozyskujemy leady za pomocą najnowszych technologii. Leadem może być np.: pobranie aplikacji, zapytanie o usługę/produkt itd. Wspieramy się kampaniami PROGRAMMATIC oraz Mobile opartymi o BIG DATA.

Dlaczego my?
Nowe technologie
Jesteśmy jedyną agencją z Trójmiasta mogącą poprowadzić skuteczne kampanie PROGRAMMATIC, DIGITAL, MOBILE oraz LEAD GENERATION oparte o BIG DATA.