+ Zapytaj o ofertę

Customer Experience

Tworzenie wyjątkowych doświadczeń klientów oznacza spojrzenie na Twoją firmę ich oczami i zrozumienie, z czym się spotykają, próbując zaspokoić swoje potrzeby.

Przekształć swoją markę w lidera rynku poprzez doskonały Customer Experience!

Świetna oferta firmy jest niezbędna, jednak dziś już niewystarczająca. Aby odnieść sukces, trzeba zapewniać klientom doskonałe doświadczenia, rozumiejąc ich potrzeby i budując z nimi długofalowe relacje.

Wymaga to zrozumienia całej ścieżki, którą pokonują by kupić Twój produkt, od momentu przedstawienia im pierwszej informacji o ofercie, poprzez cały proces kolejno postępujących po sobie czynności, które klient wykonuje w kontakcie z Twoją firmą.

Analizujemy ścieżkę klienta identyfikując epizody, które ułożone w odpowiednią sekwencję dają szansę na lepsze budowanie więzi z klientem celem zaspokojenia jego potrzeby. Interakcje z klientem są proste, cyfrowe, szybkie i spersonalizowane.

Odkrywamy obszary optymalizacji, transformujemy proces, projektujemy i wdrażamy ulepszenia, które mają największy wpływ na zadowolenie klientów i przekładają się na lepsze wyniki finansowe Twojej firmy.

Wyposażymy Twój zespół w wiedzę i narzędzia, które pomogą zrozumieć co jest najważniejsze dla Twoich klientów, jak efektywnie budować relacje nimi, w jaki sposób uprościć procesy i zoptymalizować koszty obsługi.

Nasze podejście łączy analitykę, testy i projektowanie skoncentrowane na człowieku. Pomagamy odkryć co zachwyca Twoich klientów, a następnie pokazać, jak dostarczać to wydajnie i na dużą skalę.

Strategia Go-To-Market

  • analiza ścieżki klienta
  • projekt i optymalizacja ścieżki doświadczeń
  • cross & up-selling, czyli identyfikacja możliwości wprowadzenia nowych produktów i usług celem zwiększenia przychodów z aktualnego portfela klientów

Zapytaj o ofertę

Olivia Business Centre
Grunwaldzka 472,
+48 884 977 388 (UTC +1)
brief@camp7.pl

CAMP7 Growth Consulting Agency

Czym jest CX

Customer Experience (CX) to wszystkie wrażenia, jakie klient doświadcza podczas interakcji z marką, produktami lub usługami przedsiębiorstwa. CX jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na decyzje klientów dotyczące zakupów, lojalność wobec marki i rekomendacje produktów/usług dla innych.

Należy o CX dbać, ponieważ zadowoleni klienci są bardziej skłonni do powrotu i kupowania innych produktów lub usług. W przypadku złej obsługi lub niezadowolenia z produktów/usług klienci zwykle odchodzą do konkurencji, co negatywnie wpływa na dochody przedsiębiorstwa.

Odpowiednie zadbanie o CX pomoże w budowaniu pozytywnych relacji z klientami, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Zadowoleni klienci zwiększają przepływ gotówki, a także rekomendują markę innym, co prowadzi do wzrostu sprzedaży.