+ Zapytaj o ofertę

Customer Success Specialist

Camp7 Redakcja
05/11/2020

Do naszego zespołu poszukujemy pozytywnej osoby na stanowisko: Customer Success Specialist

Do Twoich najważniejszych obowiązków należeć będzie:

– pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
– doradzanie w zakresie strategii i działań digitalowych
– odpowiadanie na zapytania, przygotowanie ofert oraz edukacja z zakresu naszych usług
– dbanie o zadowolenie klienta na każdym etapie sprzedażowym i posprzedażowym
– komunikacja i udział w projektach digitalowych

Wymagania:

– minimum rok doświadczenia w branży digital i obsłudze klienta
– otwartość, empatia i duża szybkość uczenia się
– bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
– mile widziane zdolności analityczne

Szybki proces rekrutacji (7-10 dni):

– rozmowa kwalifikacyjna i test wiedzy z zakresu digital
– zadanie
– decyzja

Miejsce pracy: zdalna

Okres próbny: 3 mc

Oceń post
[Łącznie: 1 Średnia: 5]