+ Zapytaj o ofertę

Customer Touchpoints

Obecnie klienci mają do dyspozycji przynajmniej kilka źródeł informacji związanych z Twoją marką - znasz je wszystkie?

Zakup produktów, czy usług to suma doświadczeń Twojego klienta.

Customer Touchpoints to wszystkie punkty styku, w których klienci doświadczają produktu lub usługi. Najczęściej  są to: reklama, strona internetowa, aplikacja mobilna, kontakt z obsługą itd.

Jesteśmy przekonani, że marki nie radzą sobie tak dobrze, jak mogłyby, gdyby zainwestowały w dokładną analizę tych punktów, które w rzeczywistości stanowią formę relacji i doświadczenia.

Każdy punkt styku odgrywa zupełnie inną rolę w całym doświadczeniu konsumenta – może przyczynić się do zadowolenia klienta lub zaszkodzić zarówno nam, jak i naszej marce.

Aby Twoja organizacja zdobyła lojalność i oddanie swoich klientów, konieczne jest, aby sama była świadoma doświadczeń swoich konsumentów, gdy ci korzystają z jej produktów lub usług. Dzięki temu będziesz w stanie zidentyfikować wszystkie sposoby poprawy doświadczenia związanego z produktem lub usługą, uczynić je bardziej satysfakcjonującymi, przyjemnymi, ludzkimi i efektywnymi.

Wnikając w perspektywę klientów, marki mogą rozpoznać obszary do doskonalenia oraz wprowadzić innowacyjne rozwiązania, które wzbogacą ogólne doświadczenie klienta. Ta empatyczna strategia pozwala nawiązać autentyczne relacje, budować zaufanie i wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Ostatecznie, poprzez skoncentrowanie się na doświadczeniu klienta i zgodności z wartościami marki, firmy mogą budować trwałe relacje z klientami i odnosić sukces.

Jeśli zastanawiasz się, czy jesteśmy dla Ciebie odpowiednim wsparciem, umów się na bezpłatną, 30-minutową konsultację. Podczas tej konsultacji będziemy mogli omówić Twoje potrzeby, cele i oczekiwania. Odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy, w jaki sposób możemy pomóc.

Customer Touchpoints:

Zidentyfikujemy wszystkie punkty styku twojej marki

Zajmiemy się testami wpływu zidentyfikowanych punktów na doświadczenie konsumenta

Zarekomendujemy usprawnienia i rozwój wybranych Touchpointów

Zajmiemy się identyfikacją krytycznych „momentów prawdy” – czyli kluczowych chwil, pełnych emocji o największym znaczeniu

Zapytaj o ofertę

Olivia Business Centre
Grunwaldzka 472,
+48 884 977 388 (UTC +1)
brief@camp7.pl