Profesjonalne wsparcie w zakresie tworzenia treści dla e-commerce
Uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego to nie wszystko! Trudno o osiąganie dobrych wyników bez… skutecznych, perswazyjnych opisów. Od dawien dawna wiemy bowiem, że sprzedaż nie istnieje bez efektywnej komunikacji.
A to dopiero początek! Formy contentu, jakie znajdziesz w naszej ofercie, są zróżnicowane – od haseł reklamowych, przez opisy produktów, aż po bardziej zaawansowane teksty sprzedażowe. Jednak wszystkie łączy wspólny cel: zwiększenie zaangażowania konsumentów i budowanie świadomości Twojej marki.
Zastanawiasz się, jakie korzyści możesz osiągnąć dzięki contentowi dla e-commerce? Już spieszymy z odpowiedzią.
Efektem dobrze zaplanowanej strategii contentowej są m.in.:
- wykreowanie spójnego i profesjonalnego wizerunku marki,
- umacnianie relacji ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych odbiorców,
- osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych,
- sukcesywne zwiększanie ruchu na stronie Twojego sklepu.
Zespół CAMP7 Digital oferuje holistyczne podejście do tej kwestii – plan, stworzenie treści, a także promocję.
![](https://www.camp7.pl/en/storage/sites/2/2019/06/slide-1.png)
Dlaczego my?
Eksperci
Członkowie naszego zespołu pracowali dla takich marek jak Energa, Mattel, Leica, Scandic, Amazon, Link 4, Jula, Bosch, Converse, KIA. Nasze usługi świadczymy od 2012 roku!
![](https://www.camp7.pl/en/storage/sites/2/2019/06/slide-2.png)
Dlaczego my?
Lead Generation
Skutecznie pozyskujemy leady za pomocą najnowszych technologii. Leadem może być np.: pobranie aplikacji, zapytanie o usługę/produkt itd. Wspieramy się kampaniami PROGRAMMATIC oraz Mobile opartymi o BIG DATA.
![](https://www.camp7.pl/en/storage/sites/2/2019/06/slide-3.png)
Dlaczego my?
Nowe technologie
Jesteśmy jedyną agencją z Trójmiasta mogącą poprowadzić skuteczne kampanie PROGRAMMATIC, DIGITAL, MOBILE oraz LEAD GENERATION oparte o BIG DATA.
Wierzymy w synergie
Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.