Kreowanie treści w Social Media
Media społecznościowe to miejsce, w którym zdecydowanie nie może zabraknąć Twojej firmy. Zastanawiasz się, jak wybić się na tle konkurencji? Mamy na to… całe morze pomysłów!
Osią wszystkich naszych działań jest kreatywne, nieszablonowe myślenie. Jesteśmy niewyczerpywalnym źródłem oryginalnych pomysłów!
Podczas ich realizacji, kierujemy się bezbłędnym kompasem, jakim jest doświadczenie. W efekcie, stworzymy dla Ciebie kreację, która wyróżni Twój profil, a także przyciągnie i zaangażuje odbiorców.
Jak działamy?
- Opracowujemy linie kreatywne,
- tworzymy content plan,
- przechodzimy do kreowania treści.
Dlaczego warto?
Dobrze przygotowana kreacja przykuwa uwagę i zatrzymuje odbiorcę na dłużej. W dobie chaosu informacyjnego i chronicznego braku czasu jest to nie lada wyzwanie!
Spersonalizowana, a przy tym intrygująca komunikacja, buduje więź z klientami, zaciekawia ich i sprawia, że chętniej do nas wracają.
Przyznajemy wprost: uniwersalny przepis na idealną kreację nie istnieje! Zawsze proponujemy indywidualne rozwiązania, skrojone na potrzeby Twojej branży, działalności i grupy docelowej.
Śledzimy trendy, by nie ulegać rutynie i zawsze być na bieżąco.
Zbudujemy pozytywne wrażenia wokół Twojego brandu! Chcesz spróbować? Skontaktuj się z nami.
Dlaczego my?
Eksperci
Pracowaliśmy dla takich marek jak Energa S.A., Open Finance S.A., APSYS S.A., Coccodrillo, Mattel, Leica, Scandic, Opel i wielu innych. Nasze usługi świadczymy od 2012 roku!
Dlaczego my?
Lead Generation
Skutecznie pozyskujemy leady za pomocą najnowszych technologii. Leadem może być np.: pobranie aplikacji, zapytanie o usługę/produkt itd. Wspieramy się kampaniami PROGRAMMATIC oraz Mobile opartymi o BIG DATA.
Dlaczego my?
Nowe technologie
Jesteśmy jedyną agencją z Trójmiasta mogącą poprowadzić skuteczne kampanie PROGRAMMATIC, DIGITAL, MOBILE oraz LEAD GENERATION oparte o BIG DATA.
Wierzymy w synergie
Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.