+ Zapytaj o ofertę

Tworzenie Landing Page

Generowanie leadów / Generowanie sprzedaży

Stwórz swój landing page razem z CAMP7 Digital

Co to jest landing page?

Landing page to specjalnie stworzona strona internetowa, mająca na celu przyciągnięcie uwagi odwiedzających.  Jej głównym zadaniem jest zachęcenie ich do podjęcia konkretnego działania jak np. zakup danego produktu, zapisanie się na webinar czy wypełnienie zamieszczonego na niej formularza kontaktowego.

Czym charakteryzuje się landing page?

Głównym elementem charakteryzującym każdy landing page jest tak zwany przycisk wzywający do działania (z ang. CTA call to action).  Jego celem jest nakierowanie odwiedzającego na podjęcie danego działania z poziomu strony internetowej.

Czasami zdarza się, że landing page nie jest bezpośrednio odróżniany od strony głównej – jednak porównując oba przypadki pojawiają się znaczące różnice. Landing page nakierowany jest na pozyskiwanie tak zwanych leadów, czyli nakłonieniu odbiorców do pozostawienia swoich danych kontaktowych. Jego wygląd jest dużo prostszy, skupiający uwagę na krótkim ale konkretnym komunikacie. Dodatkowo landing page nie zawierający menu.

Kiedy stosować landing page i w jakiej branży sprawdzi się on najlepiej?

Landing page najczęściej tworzony jest na potrzeby zaprezentowania nowego produktu lub usługi danej firmy. Za pomocą jednego przycisku myszki może prowadzić on bezpośrednio do procesu zakupu danego towaru lub usługi. Landing jest również idealnym rozwiązaniem na pozyskanie kontaktów, dlatego też doskonale sprawdza się także podczas eventów. Dzięki możliwości dostosowania strony bezpośrednio pod swoje potrzeby, landing jest skutecznym rozwiązaniem zarówno dla branż typowo usługowych, jak i tych zajmujących się sprzedażą produktów. Tak naprawdę każdy znajdzie tu pole do zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa.

Na co zwracamy uwagę podczas projektowania landing page?

W CAMP7 Digital stawiamy na research. Jest to niezmiernie ważny etap bez którego dalsze działania mogą okazać się nie tylko bezcelowe ale i również zupełnie nieskuteczne. Na samym początku bardzo precyzyjnie określamy grupę odbiorców Twojego landing page’a – to jakie osoby chcesz przyciągnąć i jaki efekt chcesz uzyskać.

Zarówno przy projektowaniu strony internetowej, jak i projektowaniu landing page’a stawiamy na funkcjonalność i łatwość poruszania się. Główną cechą każdego landingu jest prostota i zachęcenie odbiorcy do podjęcia wyznaczonych przez nas działań. Dlatego też tak ważne jest, aby każdy element umieszczony na stronie spełniał tylko jedną, określoną funkcję, 

Sms / Mms / Programmatic

Wierzymy w synergie

Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.