Marka KIND to jeden z wi0dących producentów aparatów słuchowych. Rozpoczynając proces tworzenia kreacji na media społecznościowe marki, zależało nam na stworzeniu spójnego wizerunku, wyeksponowaniu produktów oraz przedstawieniu ich w codziennych sytuacjach. W kreacjach przeplataliśmy zarówno produkty, jak i ludzi, którzy prezentując aparaty słuchowe nie tylko wzbudzali zaufanie do marki, ale również przedstawiały je jako przystępne i dopasowane do potrzeb pacjenta.
Zarówno w materiałach do postów, jak i kampanii konsekwentnie utrzymywaliśmy motyw „łezki”, która jest znakiem rozpoznawczym marki KIND. Symbol ten widnieje w logo firmy oraz na stronie internetowej. Umieszczając ten element na grafikach, odbiorca od razu kojarzył grafikę z marką KIND, nawet bez obecnego logo. Łezka była naszym głównym punktem odniesienia, a cała kolorystyka grafik wywodzi się z brandbook’a oraz analizy strony internetowej. W ten sposób udało nam się wypracować jednolitą identyfikację wizualną, sprawiając, że marka jest przyjazna i profesjonalna w odbiorze przez docelowego odbiorcę.