+ Zapytaj o ofertę

E-commerce DASCOMPANY z +347% wzrostem sprzedaży i widoczności.

Das Company to dystrybutor namiotów wielkogabarytowych. W swojej ofercie posiadają zarówno namioty imprezowe, ogrodowe, handlowe, jak i magazynowe i garażowe. Dzięki nowej odsłonie wizualnej, ujednoliciliśmy komunikację na profilu Facebook marki.

Kanały

  • Facebook + Facebook Ads
  • SEO
  • Content Marketing

Usługi

  • bieżąca obsługa profilu, 
  • kampanie sprzedażowe, 
  • spójna identyfikacja wizualna, 
  • bieżąca, aktywna moderacja, 
  • utworzenie sklepu Facebook,
  • audyt + strategia SEO,
  • konfiguracja analityki,
  • keyword research,
  • tworzenie contentu,
  • linkbuilding.

Cele:

  • stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej,
  • wprowadzenie kampanii sprzedażowych,
  • poprawa komunikacji w wiadomościach Direct,
  • zwiększenie ruchu w serwisie www.

Wyzwania:

  • sukcesywne zwiększanie wyników kampanii sprzedażowych,
  • zwiększenie liczby wartościowych polubień strony w mediach społecznościowych, 
  • uaktywnienie grupy docelowej, zarówno pod względem aktywności na profilu, jak i zakupowo,
  • wprowadzenie różnorodności treści,
  • utrzymanie świeżości tematyki postów. 

Jak to zrobiliśmy? 

Stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej 

Dzięki zrozumieniu potrzeb klienta oraz dokładnej analizie marki, we współpracy z grafikiem CAMP7 Digital opracowaliśmy spójną identyfikację wizualną. Postawiliśmy na prostotę i nowoczesność wykorzystując przy tym kolory zawarte w logo oraz na stronie internetowej marki. Elementy identyfikacji zastosowaliśmy również w Facebook stories.

Wprowadzenie kampanii sprzedażowych

Od samego początku współpracy z Das Company postawiliśmy na wprowadzenie kampanii płatnych. Każdego miesiąca tworzyliśmy kampanię remarketingową, która pozwalała nam przyciągnąć uwagę osób odwiedzających stronę WWW oraz 2 kampanie na konwersję, ze zmiennym celem w zależności od miesiąca, promocji lub wydarzenia. Dodatkowo, nasze działania wsparliśmy również kampanią na polubienia strony z bardzo mocno sprecyzowaną grupą docelową, aby oddzielić osoby niezainteresowane produktem. Okazjonalnie przeprowadzaliśmy również kampanie na kontakt z konsultantem marki w wiadomościach Direct.

Poprawa komunikacji w wiadomościach Direct 

Podczas rozpoczęcia współpracy z klientem, jednogłośnie podjęliśmy decyzję o tym, iż moderatorem wiadomości prywatnych przesłanych do strony pozostanie pracownik ze strony Das Company. Jego wiedza na temat produktów, kompetencje oraz zdolność podejmowania dalszych działań, pozwoliły na płynne przeprowadzenie procesu zakupowego. W CAMP7 Digital zdecydowaliśmy się na udzielenie klientowi rad dotyczących komunikacji z klientem – np. zminimalizowania czasu odpowiedzi na wiadomości, wzbudzania pozytywnych emocji u potencjalnego klienta, a także udzielania efektywnej pomocy w przyjaznej atmosferze.

Poprawa widoczności serwisu – Content Marketing + Linkbuilding

W przypadku content marketingu, ważne jest, aby rozpocząć od określenia grupy docelowej i tematów, które są dla niej istotne. Następnie należy stworzyć wartościowe treści, takie jak artykuły, infografiki, filmy, poradniki, itp., które pomogą rozwiązać problemy lub odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów. Te treści powinny być zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i publikowane regularnie na stronie internetowej oraz na innych platformach, takich jak media społecznościowe, serwisy branżowe itp. Tak właśnie postąpiliśmy w przypadku DAS Company.

Jeśli chodzi o link building, pracę rozpoczęliśmy od analizy profilu linków klienta i znalezienia wartościowych miejsc na własne linki. Uzyskaliśmy linki głównie poprzez branżowe katalogi, wykonywanie gościnnych postów na stronach internetowych związanych z branżą, zawieranie umów o współpracy z partnerami biznesowymi, itp. Ważne jest, aby uzyskiwać linki tylko z wiarygodnych i wartościowych stron internetowych, aby uniknąć negatywnych skutków dla pozycjonowania

Efekty

  • 3 tys. fanów w ciągu roku
  • średni zasięg płatny w wysokości 20 tys.
  • wzrost zasięgu organicznego o 35%
  • średni ROAS na poziomie 91 w ciągu roku
  • Wzrost fraz w TOP 10 +347% (skok z 34 na 163) 
  • Wzrost fraz w TOP 3 +760% (skok z 5 na 44)

A jak radziły sobie kampanie sprzedażowe? 

  • Maj 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie 94.51
  • Czerwiec 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie ROAS 101.52
  • Lipiec 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie ROAS 176.05

Tak wygląda współpraca idealna. Gdy poprawiła się komunikacja w mediach społecznościowych, aktywując przy tym fanów i zapewniając im spójność treści i komunikatów, kampanie reklamowe przynoszą nalepsze efekty. Scrollowanie social media Das Company to teraz czysta przyjemność, a proces zakupowy jest nie tylko prosty, ale i satysfakcjonujący.

Dodatkowo, CAMP7 Digital prowadziło również działania z zakresu copywritingu, polegające na stworzeniu 4 tekstów w miesiącu na bloga firmowego marki Das Company. Wdrożono również pozycjonowanie SEO.

Opiekun projektu: Daria Balcewicz

Czas trwania projektu: sierpień 2021 – sierpień 2022

3000

nowych fanów profilu

35

% wzrostu zasięgu organicznego

91

średni ROAS w ciągu roku

Brzmi przekonująco?

Zapraszamy do współpracy!

Wyślij Brief