+ Zapytaj o ofertę

Marka KIND przyciągnęła 1083 pacjentów! Oto jak nam się to udało.

KIND to niemiecka marka zajmująca się zarówno produkcją najwyższej jakości aparatów słuchowych oraz ochronników słuchu, ale również diagnostyką i dopasowanie aparatów do potrzeb Pacjentów. W całej Polsce KIND posiada aż 120 prężnie działających oddziałów, w których oferują darmowe badania słuchu i profesjonalne doradztwo. Marka oferuje również możliwość przetestowania swoich aparatów słuchowych. Aby dotrzeć do jak największej liczby osób zmagających się z niedosłuchem, we wrześniu 2022 w trasę wyruszył KIND Słuchobus - mobilny punkt badań słuchu. W celu podnoszenia świadomości na temat niedosłuchu oraz przeprowadzenia jak największej ilości bezpłatnych badań słuchu wraz z klientem zdecydowaliśmy o utworzeniu kampanii promującej wydarzenia w każdym z miast na trasie.

Główne wyzwania:

  • Przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, która realizowana będzie off-linowo. 
  • Grupa docelowa skupiona na osobach starszych, seniorach i emerytach.
  • Krótki czas realizacji kampanii w pierwszych lokalizacjach.

    Cele:

    • Wzbudzenie zainteresowania wydarzeniem w danym mieście, u osób mieszczących się w grupie docelowej.
    • Zbudowanie relacji z odbiorcą, aby przeprowadzić go przez całą drogę akcji KIND Słuchobus – od wzięcia udziału w wydarzeniu na Facebook, po wykonanie badania słuchu.
    • Zbudowanie długofalowej relacji opartej na zaufaniu.

    Wieloletnie doświadczenie w branży digital pozwoliło nam na stworzenie skutecznej strategii działań i zastosowanie kompleksowego zakresu usług w zakresie mediów społecznościowych.

    Podejście:

    • Analiza działań marki w poprzedniej edycji KIND Słuchobus.
    • Utworzenie wydarzeń na poszczególne miasta.
    • Przygotowanie spersonalizowanych grafik pod wydarzenia oraz kampanie płatne. 
    • Regularna publikacja postów informacyjnych.
    • Prowadzenie działań w social mediach opartych na budowaniu relacji, zaufaniu i przekazywaniu wiedzy.

    Kampanie były prowadzone w okresie od 27.08.22 do 29.09.22. Budżet został rozdzielony pomiędzy kampanie budującą świadomość na temat akcji KIND Słuchobus oraz liczne kampanie zachęcające do wzięcia udziału w pojedynczym wydarzeniu. Okres promocji wydarzenia w danym mieście nie przekraczał 7 dni, a grupę docelową stanowiły osoby starsze w wieku 50+ oraz rodzice (w przedziale wiekowym 35-50) dzieci w wieku szkolnym.

      Rezultaty:

      • Utworzenie spersonalizowanych grafik.
      • Utworzenie 24 wydarzeń na Facebook wraz z kampaniami promocyjnymi.
      • Wygenerowanie ponad 547 282 zasięgu reklam na Facebook.
      • Wygenerowanie ponad 1 278 387 wyświetleń reklam na Facebook.
      • Pozyskanie ponad 502 reakcji post materiałami sponsorowanymi.
      • Wzięcie udziału w wydarzeniu offline przez 1253 osób.

      W rezultacie, w wydarzeniach off-line wzięły udział 1253 osoby oraz przeprowadzono 1083 badań słuchu.

       

      Referencje Klienta – Agata Bonn

      „Bardzo dziękujemy firmie Camp7 za wsparcie naszej akcji Słuchobus! Dzięki Waszemu zaangażowaniu Facebook był jednym z głównych źródł zainteresowania naszą akcją, a na miejsca akcji przybywały osoby zainteresowane przeprowadzeniem badania słuchu. Zaskoczeni byliśmy jak dużo osób zwróciło na nas uwagę właśnie poprzez ten kanał informacji.”

      Case Study powstało na podstawie działań prowadzonych w okresie od 27 sierpnia 2022 r. do 29 września 2022 r.

      Osoba prowadząca projekt: Daria Balcewicz Specjalista ds. Social Media 

       

      547282

      zasięgu kampanii

      1278387

      wyświetleń kampanii

      1253

      uczestników

      1083

      wykonanych badań słuchu

      Brzmi przekonująco?

      Zapraszamy do współpracy!

      Wyślij Brief