+ Zapytaj o ofertę

120 000 użytkowników, którzy pokochali Szkołę Diabetyka – oto jak to zrobiliśmy.

Szkoła Diabetyka to projekt zrealizowany dla polskiej firmy oferującej wyroby medyczne. Firma od lat specjalizuje się w zakresie diabetologii, produkując wysokiej jakości systemy do monitorowania stężenia glukozy we krwi, które cieszą się uznaniem zarówno personelu medycznego, jak i użytkowników. W celu zbudowania platformy komunikacji i edukacji dla osób zainteresowanych tematem cukrzycy – wraz z klientem zadecydowaliśmy o utworzeniu społeczności diabetyków na kanale Facebook.

Główne wyzwania:

    • Społeczność powstawała od zera bez uprzednio prowadzonych działań online i offline. 
    • Silna konkurencja rynkowa wśród producentów urządzeń medycznych domowego użytku.
    • Silna konkurencja wśród istniejących społeczności dla diabetyków. 

Cele:

  • Zbudowanie zaangażowanej społeczności składającej się z diabetyków oraz osób bliskich diabetykom (rodzice, opiekunowie).
  • Edukacja pacjentów. 
  • Zbudowanie długofalowej relacji opartej na zaufaniu. 

Wieloletnie doświadczenie w branży digital pozwoliło nam na stworzenie skutecznej strategii działań i zastosowanie kompleksowego zakresu usług. Na przestrzeni lat, CAMP7 Digital współpracowało i współpracuje z dziesiątkami podmiotów z branży healthcare. Nasi specjaliści doskonale znają potrzeby oraz specyfikę rynku medycznego, a wiedza zebrana na podstawie współpracy z lekarzami i placówkami dentystycznymi pozwoliła nam na skuteczną realizację projektu.

Podejście:

  • Analiza konkurencji.
  • Analiza potrzeb diabetyków i opracowanie odpowiedzi na nie.
  • Utworzenie strony internetowej www.szkoladiabetyka.pl.
  • Wprowadzenie możliwości zapisu do newslettera, dającego łatwiejszy dostęp do materiałów edukacyjnych.
  • Regularna publikacja treści blogowych mających na celu edukację pacjenta.
  • Prowadzenie działań w social media opartych na budowaniu relacji, zaufaniu i przekazywaniu wiedzy.
  • Tworzenie webinariów z udziałem ekspertów dietetyków, pielęgniarek diabetologicznych. 

Rezultaty:

  • Utworzenie aktywnej społeczności diabetyków składającej się z kilkunastu tysięcy osób.
  • Pozyskanie 120 000 użytkowników, którzy łącznie wykonali 160 000 sesji.
  • Przeprowadzenie webinariów live z lekarzami i dietetykami.
  • Aktywny udział specjalistów (lekarzy i dietetyków) przy weryfikacji merytorycznej.
  • Zbudowanie bazy osób, które wyraziły zgody marketingowe.
  • Wygenerowanie ponad 1 000 000 zasięgu postów publikowanych w mediach społecznościowych.
  • Kilkadziesiąt wysłanych newsletterów informacyjnych. 
  • Stworzenie kilkudziesięciu wpisów blogowych oraz realizacja treści contentowych na platformy zewnętrzne.

Referencje Klienta – Anna Szymczak 

Zespół CAMP7 Digital współtworzył projekt „Szkoła diabetyka” od samego początku, biorąc bardzo aktywny udział w powstawaniu pierwszego polskiego portalu dla diabetyków realizowanego przy wsparciu lekarzy i specjalistów z zakresu diabetologii.

Działania CAMP7 Digital objęły m.in.:

  • przygotowanie i realizację strategii digital,
  • budowę zaangażowanej społeczności diabetyków
  • tworzenie eksperckiego contentu medycznego, który spotykał się z uznaniem środowiska medycznego oraz bardzo     pozytywnym odbiorem ze strony osób zmagających się z cukrzycą,
  • przygotowanie różnego rodzaju materiałów edukacyjnych – m.in. webinarów i e-booków,
  • regularne prowadzenie newslettera,
  • wsparcie przy rozwoju i promocji aplikacji Zdrowiej (landing page, treści reklamowe, kampanie na pobrania).


Zespół CAMP7 Digital wykazał się ogromnym zaangażowaniem – niczym wewnętrzny dział marketingu na bieżąco śledził realizację założonych celów i reagował wychodząc z inicjatywą potrzebnych zmian.
Rzetelność, inicjatywa i sprawność działania, a także umiejętność pracy z firmą o ustrukturyzowanych procesach, to dokładnie te elementy, które w ramach podjętych działań były podstawą sukcesów dla przedsięwzięć digital venture. Dodatkowo: wysoka etyka pracy, kreatywność oraz umiejętność w elastycznym dostosowaniu się do zmian, a także stawianie na bardzo analityczne podejście do poznania produktu i usług. Współpraca z zespołem CAMP7 Digital to, poza efektami, niewyczerpane źródło inspiracji! Dzięki synergii działań udało nam się zbudować świadomą i aktywną społeczność, zaangażowaną w działania Szkoły Diabetyka. Otwartość i zaufanie klienta względem agencji CAMP7 Digital, pozwoliło nam na sprawną i efektywną współpracę.


Case Study powstało na podstawie działań prowadzonych w okresie od 1 maja 2021 r. do 31 marca 2022 r. 

 

120000

użytkowników

160000

sesji

1000000

zasięgu postów

Brzmi przekonująco?

Zapraszamy do współpracy!

Wyślij Brief