+ Zapytaj o ofertę

Social Media

Facebook / Instagram

CAMP7 - Twoja agencja social media

CAMP7 Digital – Doświadczony zespół do działań social media.

Dlaczego social media?

Odpowiedź jest prosta. Ponieważ większość z nas ma obecnie konto na Facebooku czy Instagramie. Są one nie tylko sposobem opowiadania o sobie, pozostawania w kontakcie z bliskimi, ale i źródłem wiedzy. Uwiarygadniania opinii na temat firm, marek. Produktów i usług. W przypadku branży medycznej ta wiarygodność jest szczególnie istotna. Bo czy komunikat reklamowy, w całym tym otaczającym nas i często nachalnym szumie marketingowym, może nas jeszcze do czegoś przekonać?

Przykładowo Facebook to miejsce, w którym dzielimy się swoimi opiniami z innymi, wchodzimy w interakcje. Pytamy i szukamy odpowiedzi. Na profilu firmowym czy organizacji, ale też innych użytkowników. Chętnie też szukamy grup ludzi o podobnych zainteresowaniach czy potrzebach. Słowem Facebook to społeczność bez granic, do której mamy – jak wynika z badań – całkiem duże zaufanie. Agencja social media taka, jak nasza, potrafi wykorzystać dobre strony tego kanału, pozostając przy tym w zgodzie z niepisanym kodeksem, by nie zalewać użytkownika nic dla niego nie znaczącymi treściami. A to jest już sztuką!

Agencja social media, która rozumie

Konsumenci poświęcają dużo czasu na weryfikację danej firmy. Wchodzą na stronę internetową, ale aktywnie szukają też opinii innych użytkowników. Jednym ze źródeł tej weryfikacji są właśnie social media. Komunikaty, posty, które tam zamieszczasz nie mogą więc opierać się na spontanicznym przekonaniu, że „to brzmi dobrze”. Każde zdanie, każdy przekaz graficzny powinien być efektem przemyślanej strategii, opartej na gruntownej analizie i uwzględniającej charakter danego kanału social media.

Od czego zaczynamy?

Jeśli w centrum swojej działalności stawiasz konsumenta i wierzysz w to, że od jego satysfakcji zależy powodzenie Twojego biznesu to z pewnością wiesz, że swoją komunikację powinieneś oprzeć na gruntownych podstawach. Analizie, podczas której poznasz jego potrzeby, aspiracje, pragnienia i sposoby, w jakie chce osiągać swoje cele. Tym samym dowiesz się, jakiego języka używać w komunikacji z nim oraz w jaki sposób pomóc mu te cele zrealizować. Jakich argumentów używać i co sprawi, że będzie gotów zaufać Tobie i Twojej firmie. I stanie się Twoim stałym klientem, gotowym do tego, by dzielić się z innymi swoją opinią. Taka analiza pozwala nam, agencji social media, zbudować długotrwałą strategię działań, której celem jest satysfakcja Twoja, a przede wszystkim Twoich klientów.

Facebook, Instagram… co dla Ciebie zrobimy?

Strategia, którą dla Ciebie przygotujemy będzie więc skierowana do określonej grupy docelowej, a treści dopasowane do jej oczekiwań.  Przy czym, to, co Ci zaproponujemy będzie unikalne. Wiele agencji social media stosuje określone pakiety, standardowe działania, które wycenia każde z osobna. W naszym przypadku możesz oczekiwać więcej. Nawet jeśli pracujemy w niszy, te działania zawsze będą inne. Inne bowiem motywacje stoją przed kobietą, która pragnie poprawić swój wygląd, inne przed tą, która spodziewa się dziecka, a jeszcze inne przed seniorem, szukającym sposobów na poprawę swojego słuchu czy wzroku.  Sprawimy, że ci potencjalni klienci zaczną Cię obserwować w mediach społecznościowych, a ich zaangażowanie i zainteresowanie będzie rosnąć. Otrzymają wartościowe ze swojego punktu widzenia treści, które pogłębią ich wiedzę i zainspirują. Tobie z kolei zapewnią wizerunek wiarygodnego eksperta. Wierzymy, że dzielenie się merytoryczną wiedzą jest wartością samą w sobie i że stanowi podstawę budowania zaufania w relacjach biznesowych. 

Dedykowany opiekun:

DARIA BALCEWICZ
Customer Success Specialist

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze. Od lat związana z branżą digital marketingu, specjalizująca się w działaniach social media oraz copywritingu.

 

Twoja Agencja Social Media

Wierzymy w synergie

Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.