+ Zapytaj o ofertę

UX writing

Audyt UX writing / Strategia UX writing / Microcontent

Treści tworzone w duchu UX

Czy wiesz, jak wygląda strona WWW przyjazna użytkownikowi? O tym, co jest, a co nie jest user friendly pod względem treści, mówi nam dziedzina UX writing. Bazując na doświadczeniach, przyzwyczajeniach i nawykach odbiorców, możesz stworzyć na swojej stronie, sklepie, czy serwisie środowisko, które będzie maksymalnie przyjazne odwiedzającym ją osobom. Tym samym, zapewnisz im:

  • łatwiejsze dotarcie do poszukiwanych informacji,
  • szybsze znalezienie odpowiedzi na pytania, które przywiodły gości na Twoją stronę,
  • pozytywne emocje związane z łatwością poruszania się po WWW.

No dobrze – ale jak to zrobić? Tak naprawdę, na klucz do pełnego sukcesu składają się zaledwie dwa składniki: empatia i prostota. Treści tworzone w duchu UX są bowiem maksymalnie nieskomplikowane, zaś ich celem jest poprowadzenie użytkownika do poszukiwanego celu. Przyda się również empatia, ponieważ aby pokierować odbiorcę dobrze znaną mu ścieżką, należy ją również… znać. 🙂

Pamiętaj, że zniechęcona osoba to tak naprawdę stracony klient, który najprawdopodobniej skorzysta z usług konkurencji. Prosta obsługa i czytelnie skonstruowane komunikaty znacząco zredukują ryzyko wprowadzenia w błąd.

Wyeliminowanie niepewności przełoży się na wzrost zaufania do Twojej marki. Pozytywny odbiór oznacza zwiększenie zaangażowania, które skutkuje wzrostem sprzedaży.

Czytelne i funkcjonalne treści zachęcą do dalszej eksploracji Twojej witryny, wypełnienia formularza, czy dokonania zakupu.

Praktyka pokazuje, że techniki UX writingu, połączone z wcześniej przyjętą strategią contentową, mogą zdziałać cuda!

Chcesz zwiększyć intuicyjność swojej strony lub aplikacji? Skontaktuj się z nami!

Oferta:

Zapytaj o ofertę

al. Grunwaldzka 411, 80-309, PL
+48 884 977 688 CET (UTC +1)
brief@camp7.pl

Sms / Mms / Programmatic

Wierzymy w synergie

Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.