+ Zapytaj o ofertę

Programmatic

+ Instagram
Double Click / RTB / Programmatic

Programmatic

Docieraj do każdego i gdziekolwiek w sieci z jeszcze większą dokładnością.

Programmatic to zautomatyzowany sposób zakupu powierzchni reklamowych w internecie. Umożliwia on dotarcie do spersonalizowanej grupy docelowej poprzez wybór konkretnych witryn i

Rosnące wydatki na Programmatic
Rosnące wydatki na Programmatic

aplikacji lub poprzez wykorzystanie danych o użytkownikach takich jak: zainteresowania, intencje zakupowe, dane behawioralne. Zakup odbywa się na platformie aukcyjnej (Demand Side Platform) w czasie rzeczywistym (Real Time Bidding) Dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć z reklamą display na niemalże każdej witrynie i aplikacji (zarówno polskich jak i zagranicznych) na desktopie jak i na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Rynek programmatic rośnie bardzo dynamicznie. W tym roku wydatki na reklamę kupioną w modelu programmatic będą stanowiły 31% sumy wydatków na reklamę online.

Do 2020 roku udział programmatic wzrośnie do 46%.

Programmatic:

  • Prowadzimy kampanie w Polsce jak i globalne kampanie wielojęzyczne
  • Pracujemy we wszystkich modelach: CPC, CPA, CPL, CPS, CPO
  • Tworzymy media plany i ścieżki zakupowe (customer journey)

Zapytaj o ofertę

al. Grunwaldzka 411, 80-309, PL
+48 884 977 688 CET (UTC +1)
brief@camp7.pl

Sms / Mms / Programmatic

Wierzymy w synergie

Wyróżniamy się poważnym, zorientowanym na cel działaniem, wieloletnim doświadczeniem oraz unikalnymi umiejętnościami z zakresu zarządzania zintegrowanymi kampaniami digitalowymi, budżetami oraz przynależnymi zasobami.