Zakup produktów, czy usług to suma doświadczeń Twojego klienta.
Klienci opierają swoje decyzje zakupowe na dwóch kryteriach: korzyściach płynących z danego produktu lub usługi oraz jego cenie. My skupiamy się na korzyściach.
Pomyśl o usłudze, która w ostatnim czasie nastręczała Ci wiele problemów. Czym ta usługa była? Jaki etap nie zadziałał? Jak wyglądały Twoje emocje w poszczególnych momentach? I najważniejsze pytanie, czy skorzystasz z tej usługi po raz kolejny?
Tu na pomoc przychodzi Mapping doświadczeń, który pozwala na graficzne przedstawienie wszystkich etapów interakcji klienta, ich emocji, potrzeb, oczekiwań i barier, z jakimi się spotyka. Pozwala to na lepsze zrozumienie procesu obsługi klienta i identyfikację obszarów, które mogą zostać poprawione, aby zapewnić bardziej satysfakcjonujące doświadczenie tym samym zwiększając korzyści dla klienta.
Skupiamy się na pięciu typach wartości z perspektywy klienta: wartości funkcjonalnej, wartości społecznej, wartości emocjonalnej, wartości poznawczej oraz wartości uwarunkowanej.
Pomagamy dostrzec doświadczenia jednostek, zwiększając czułość i empatię organizacji, która to pomoże lepiej zaspokoić indywidualne potrzeby klienta.
Jeśli zastanawiasz się, czy jesteśmy dla Ciebie odpowiednim wsparciem, umów się na bezpłatną, 30-minutową konsultację. Podczas tej konsultacji będziemy mogli omówić Twoje potrzeby, cele i oczekiwania. Odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy, w jaki sposób możemy pomóc.