+ Zapytaj o ofertę

“You’ve got to start with the customer experience and work back toward the technology, not the other way around.” – Steve Jobs

Otwórz się na synchronizację, dostarczaj doświadczenia oraz wartość.

Zakup produktów, czy usług to suma doświadczeń Twojego klienta.

Klienci opierają swoje decyzje zakupowe na dwóch kryteriach: korzyściach płynących z danego produktu lub usługi oraz jego cenie. My skupiamy się na korzyściach.

Pomyśl o usłudze, która w ostatnim czasie nastręczała Ci wiele problemów. Czym ta usługa była? Jaki etap nie zadziałał? Jak wyglądały Twoje emocje w poszczególnych momentach? I najważniejsze pytanie, czy skorzystasz z tej usługi po raz kolejny?

Tu na pomoc przychodzi Mapping doświadczeń, który pozwala na graficzne przedstawienie wszystkich etapów interakcji klienta, ich emocji, potrzeb, oczekiwań i barier, z jakimi się spotyka. Pozwala to na lepsze zrozumienie procesu obsługi klienta i identyfikację obszarów, które mogą zostać poprawione, aby zapewnić bardziej satysfakcjonujące doświadczenie tym samym zwiększając korzyści dla klienta.

Skupiamy się na pięciu typach wartości z perspektywy klienta: wartości funkcjonalnej, wartości społecznej, wartości emocjonalnej, wartości poznawczej oraz wartości uwarunkowanej.

Pomagamy dostrzec doświadczenia jednostek, zwiększając czułość i empatię organizacji, która to pomoże lepiej zaspokoić indywidualne potrzeby klienta.

Jeśli zastanawiasz się, czy jesteśmy dla Ciebie odpowiednim wsparciem, umów się na bezpłatną, 30-minutową konsultację. Podczas tej konsultacji będziemy mogli omówić Twoje potrzeby, cele i oczekiwania. Odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy, w jaki sposób możemy pomóc.

Mapowanie doświadczeń:

Pomaga odkryć bariery na które trafiają konsumenci

Pomaga zmniejszyć efekt rywalizowania ceną wspierając model Price-Value

Sprawia, że przedsiębiorstwo radzi sobie lepiej ze zmianami składu osobowego

Wskazuje obszary, które można udoskonalić

Identyfikuje potencjalne możliwości rozwoju

Zapytaj o ofertę

Olivia Business Centre
Grunwaldzka 472,
+48 884 977 388 (UTC +1)
brief@camp7.pl