Kategorie

Browse By

4 powody, dla jakich Twoja firma powinna być w social media.

Dlaczego, tak właściwie, Twoja firma powinna odznaczać się obecnością w mediach społecznościowych? Czy słynne „musimy być w tych całych mediach społecznościowych, tak jak wszyscy” ma rację bytu? W dzisiejszym artykule zaprezentujemy powody, dla których warto rozważyć wprowadzenie marki na salony social media. Naprawdę muszę być

5 mitów o mediach społecznościowych, w które musisz przestać wierzyć.

W czasie prowadzenia działań w mediach społecznościowych często natykamy się na popularne „mity”, które nieskutecznie lub niepotrzebnie włączamy do strategii. Poniżej prezentujemy pięć mitów, które mogą namieszać w działaniach marketingowych! Istnieje jeden idealny przepis na komunikację w mediach społecznościowych Mit! Działania zaproponowane jednej marce mogą

Najczęstsze błędy kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Jednym z najlepszych sposobów promocji w mediach społecznościowych jest wykorzystywanie kampanii reklamowych. Dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania, mnogości formatów reklamowych i kreacji, możesz dotrzeć z promocją w efektywny i efektowny sposób. Istnieje jednak szereg błędów, popełnianych zarówno przez marketerów jak i mikroprzedsiębiorców. W dzisiejszym artykule poznacie

Dlaczego nie warto kupować polubień i obserwatorów?

Kupowanie like’ów jest passe! W dzisiejszym artykule przytoczymy kilka powodów, dla jakich zakup polubień lub obserwujących na nasze profile nie jest najlepszym, biznesowym pomysłem. To „radość” jedynie na chwilę Łatwa transakcja, niewielki koszt, szybki przyrost. Wydawać by się mogło, że kupowanie polubień na własne strony

Konsultant ds. marketingu – czy warto?

Czy aby otworzyć dobrze prosperujący biznes w kraju nad Wisłą należy skorzystać z usług z konsultanta ds. marketingu? Nasza odpowiedź brzmi: to zależy. W tym artykule dowiesz się, kiedy warto się udać do specjalisty i wydać u niego trochę grosza, aby nie wpaść w tarapaty.

Facebook Ads – do czego służą kampanie na Facebooku?

Facebook już dawno przestał być portalem społecznościowym, na którym możemy zobaczyć, co słychać u naszych znajomych i jak Ela ze szkolnej ławki postarzała się po latach. Portal Marka Zuckerberga stał się ogromną machiną biznesową, która wydaje się być wciąż nienasyconą. Częściej niż posty znajomych na

Marketing usług medycznych

Działasz w branży medycznej i zastanawiasz się nad reklamą swojej firmy? Nie wiesz jak skutecznie działać pośród rosnącej konkurencji? Chociaż ten tekst brzmi jak średniej jakości reklama, wielu przedsiębiorców z tej branży nie zdaje sobie sprawy z potencjału tkwiącego w internetowym marketingu. Rzucimy tu parę

Zmierzch tanich stron internetowych

Kilkanaście lat temu, gdy branża internetowa rozwijała była w powijakach i dopiero rozwijała skrzydła, posiadanie strony internetowej kojarzone było z luksusem, na które nie może pozwolić sobie każdy. I nie było tak ze względów finansowych, ale głównie z powodu tego, że na rynku osób, które