Kategorie

Browse By

Konsultant ds. marketingu – czy warto?

Czy aby otworzyć dobrze prosperujący biznes w kraju nad Wisłą należy skorzystać z usług z konsultanta ds. marketingu? Nasza odpowiedź brzmi: to zależy. W tym artykule dowiesz się, kiedy warto się udać do specjalisty i wydać u niego trochę grosza, aby nie wpaść w tarapaty.

Facebook Ads – do czego służą kampanie na Facebooku?

Facebook już dawno przestał być portalem społecznościowym, na którym możemy zobaczyć, co słychać u naszych znajomych i jak Ela ze szkolnej ławki postarzała się po latach. Portal Marka Zuckerberga stał się ogromną machiną biznesową, która wydaje się być wciąż nienasyconą. Częściej niż posty znajomych na

Marketing usług medycznych

Działasz w branży medycznej i zastanawiasz się nad reklamą swojej firmy? Nie wiesz jak skutecznie działać pośród rosnącej konkurencji? Chociaż ten tekst brzmi jak średniej jakości reklama, wielu przedsiębiorców z tej branży nie zdaje sobie sprawy z potencjału tkwiącego w internetowym marketingu. Rzucimy tu parę

Zmierzch tanich stron internetowych

Kilkanaście lat temu, gdy branża internetowa rozwijała była w powijakach i dopiero rozwijała skrzydła, posiadanie strony internetowej kojarzone było z luksusem, na które nie może pozwolić sobie każdy. I nie było tak ze względów finansowych, ale głównie z powodu tego, że na rynku osób, które

Zaczynamy przygodę z Social Media

Startujesz z własnym biznesem i myślisz, jak tutaj jeszcze szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów. Dobrze kombinujesz, media społecznościowe będą niezłym pomysłem, ale jak każde narzędzie – wymagają one odpowiedzialnych działań. Trzeba o tym pamiętać od początku. Aby cała operacja się udała, a czas, którego trochę

Jak prowadzić konto na Facebooku?

Trudno sobie wyobrazić, aby aspirująca firma nie korzystała z jednego z najważniejszych narzędzi reklamy i nie była obecna na najważniejszym kanale komunikacji internetowej w dzisiejszych czasach. Przykłady takich podmiotów można policzyć chyba na palcach jednej ręki. O ile posiadanie konta na Facebooku przez duże przedsiębiorstwa