Kategorie

Browse By

Zalety i wady pracy zdalnej

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że będzie to moja subiektywna opinia. Na pewno jest wiele dużo bardziej doświadczonych osób w pracy zdalnej, niż ja. Niemniej jednak zebrałam już kilka ciekawych i zabawnych doświadczeń, którymi chciałam się z Wami podzielić.  Przez jakiś czas pracowałam pół zdalnie, kiedy

Moje początki pracy zdalnej z Azji

Jak już wiecie z poprzedniego artykułu – rzuciłam wszystko i wyjechałam w podróż po Azji. Podróżowałam, spotkałam się w Malezji z moimi przyjaciółkami z Polski. Pracowałam na wolontariacie na małej tajskiej wysepce, gdzie miałam dużo czasu dla siebie. Pływałam, zwiedzałam, jadłam, doświadczałam. Pojawiło się pytanie.

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Ktoś kiedyś powiedział, że „wszystko już było”. Może nie miał całkowitej racji, ale nie sposób odmówić mu choć jej części. Zakładając swój internetowy biznes musisz liczyć się z tym, że podobnym sklepów jak Twój jest co najmniej kilka.  Wpisanie w internetową wyszukiwarkę frazy związanej z

4 powody, dla jakich Twoja firma powinna być w social media.

Dlaczego, tak właściwie, Twoja firma powinna odznaczać się obecnością w mediach społecznościowych? Czy słynne „musimy być w tych całych mediach społecznościowych, tak jak wszyscy” ma rację bytu? W dzisiejszym artykule zaprezentujemy powody, dla których warto rozważyć wprowadzenie marki na salony social media. Naprawdę muszę być

5 mitów o mediach społecznościowych, w które musisz przestać wierzyć.

W czasie prowadzenia działań w mediach społecznościowych często natykamy się na popularne „mity”, które nieskutecznie lub niepotrzebnie włączamy do strategii. Poniżej prezentujemy pięć mitów, które mogą namieszać w działaniach marketingowych! Istnieje jeden idealny przepis na komunikację w mediach społecznościowych Mit! Działania zaproponowane jednej marce mogą

Najczęstsze błędy kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Jednym z najlepszych sposobów promocji w mediach społecznościowych jest wykorzystywanie kampanii reklamowych. Dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania, mnogości formatów reklamowych i kreacji, możesz dotrzeć z promocją w efektywny i efektowny sposób. Istnieje jednak szereg błędów, popełnianych zarówno przez marketerów jak i mikroprzedsiębiorców. W dzisiejszym artykule poznacie