Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Jako Agencja interaktywna z Gdańska, skutecznym pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych zajmujemy się nieprzerwanie od 2009 roku. Rozpoczynaliśmy od pozycjonowania stron w Gdańsku, Gdyni i Sopocie (firmy lokalne) – teraz pracujemy dla naszych klientów w całym kraju, efektywnie walcząc nawet o najtrudniejsze frazy.

Modele rozliczeń

Lata doświadczenia w pozycjonowaniu stron pozwoliły nam opracować dwa najbardziej skuteczne modele rozliczeń, które dają najlepsze, weryfikowalne i mierzalne efekty.

Abonament

Dlaczego abonament to najlepsze rozwiązanie?

To rozwiązanie daje nam dużo większe możliwości i efekty aniżeli stosowana do tej pory “płatność za efekt”. Przede wszystkim dlatego, że jestesmy w stanie zaproponować bardziej kompleksowe działania oraz przydzielić specjalistę odpowiedzialnego za Twój serwis www.

Umowa tylko na 3 miesiące

Pierwsza umowa podpisywana jest tylko na 3 miesiące, których zadaniem będzie pokazać nasze możliwości.

Konkurencyjność

W tym modelu jesteśmy w stanie „walczyć” nawet o najtrudniejsze frazy.

Umowa Efekt + Podstawa

Dla kogo?

Efekt + Podstawa to rozwiązanie przeznaczone dla serwisów, portali lub sklepów internetowych o minimalnym budżecie 3000 zł netto/mc.

Płatność za pozycje + podstawa

Podstawa płatna co miesiąc to zwykle 30-50 % całości budżetu. Reszta budżetu wpłacana jest dopiero po osiągnięciu pozycji TOP 10,5,3. Nasi specjaliści ustalają listę fraz, których celem jest zwiększenie ilości konwersji.

Umowa tylko na 6 miesięcy

Krótka umowa daje możliwość przetestowania efektywności naszych działań pozycjonerskich.

Usługi wchodzące w skład pozycjonowania

SEO Audyt

Sprawdzamy najważniejsze elementy strony i przedstawiamy szczegółową listę do wdrożenia.

Analiza konkurencji

Głęboko analizujemy działania konkurencji w branży. Co pozwala nam na stosowanie odpowiednich technik pozycjonerskich.

Keyword Research

Zwiększamy nie tylko pozycje, ale przede wszystkim wartościowy ruch. Dobór skutecznych fraz to dla nas priorytet.

Pozycjonowanie stron – jak wybrać agencję SEO?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej przynosi wymierne korzyści w postaci znaczących zysków ze sprzedaży produktów i usług. Jednak, aby odnieść sukces, należy działania marketingowe na stronie powierzyć specjalistom. W tym artykule podpowiadamy, jak ich znaleźć.

Obecnie znalezienie agencji SEO nie stanowi żadnego problemu, gdyż jest ich w całej Polsce dużo. Jednak podejmując decyzję o powierzeniu swojej strony internetowej agencji SEO, trzeba najpierw oddzielić ziarna od plew… Warto zwrócić uwagę na sposób rozliczenia, raportowania wyników oraz prowadzone działania marketingowe.

Pozycjonowanie stron a budżet

W ostatnich czasach w pozycjonowaniu wiele się zmieniło. Najpopularniejsza wyszukiwarka Google korzysta ze skomplikowanych algorytmów, premiujących m.in. dobry, wartościowy content (możesz zainwestować także w eksperckie treści i content marketing). Pozycjonowanie strony www na kilka fraz, które kiedyś dawało rezultaty, przynosi obecnie niewielkie korzyści. W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest elastyczne podejście do pozycjonowania witryny, uwzględniające specyfikę branży oraz oczekiwania odbiorców usługodawcy lub sprzedawcy. Jeśli masz większy budżet na promocję swojej strony, możesz także zainwestować w kampanię PPC, która w połączeniu z odpowiednimi działaniami SEO przyniesie wymierne zyski. Wybierając agencję SEO, warto się dowiedzieć, jakie metody pozycjonowania stosuje ona w swojej praktyce.

Abonament – najkorzystniejszy sposób rozliczenia

Miesięczny abonament w połączeniu z umową krótkoterminową daje gwarancję, że działania SEO będą prowadzone systematycznie, co z kolei przełoży się na ustawiczne zyski. Firmy działające w ten sposób zazwyczaj oferują umowy z krótkim okresem wypowiedzenia, w związku z tym muszą się starać o zadowolenie klienta, aby go nie stracić. Jest to najbardziej konkurencyjny sposób promowania strony.

Raportowanie wyników działań z pozycjonowania strony

Wybierając agencję SEO, zwróć uwagę na to, czy dana firma gwarantuje systematyczne raportowanie swoich działań. Jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki raportom będziesz mieć możliwość kontrolowania skuteczności i regularności akcji działań optymalizacyjnych podjętych na Twojej stronie internetowej oraz tych z zakresu Off-site. Aby śledzić na bieżąco wyniki swoich działań i wyciągać z nich wnioski, dobra agencja SEO poprosi Cię o nadanie dostępu do narzędzi Google Analytics i Google Search Console. Między innymi na tej podstawie będą sporządzane raporty.

Unikaj jak ognia agencji SEO, które oferują osiągnięcie wysokich rezultatów w bardzo krótkim czasie. Zazwyczaj kończy się to chwilowym efektem, a korzyści z takich działań są niewielkie. Takie działania mogą także doprowadzić do nałożenia kary (filtra) i obniżenia strony w rankingach lub jej usunięcia z wyszukiwarki. We współczesnym pozycjonowaniu najważniejsze są systematyczne i długofalowe działania.

Wpływ pozycjonowania strony i content marketingu na serwis www. Search Console – branża: nieruchomości.

Wpływ pozycjonowania strony , optymalizacji i content marketingu na serwis www. Google Analytics – branża: nieruchomości.

Wpływ pozycjonowania strony, optymalizacji i content marketingu na serwis www. Seo Station – branża: sport.

Usługi opcjonalne

  • Strategia SEO
  • Tworzenie zaplecza
  • Long Tail
  • Copywriting
  • Analityka
  • Social Media

Powyżej polecamy także usługi dodatkowe, dzięki którym osiągniemy rezultaty szybciej i stabilniej.

CAMP7 - Pozycjonowanie stron Gdańsk

Zapytaj o ofertę: kontakt@camp7.pl lub pod nr.tel.: +48 884 977 388

Grunwaldzka 411 Gdańsk
Alchemia Aurum - V Piętro

Referencje

Serwis w chwili obecnej zajmuje czołowe pozycje na interesujące nas frazy. Zanim podjęliśmy współpracę z CAMP7 notowaliśmy pozycję w okolicach 3 i 4 strony w Google.pl

Galeria Przymorze Gdańsk – Tomasz Grochowski, marketing manager

Działasz w branży Zdrowie / Uroda / Sport?

Jeśli posiadasz w ofercie sprzęt medyczny, lub świadczysz usługi w zakresie zdrowia. Zapytaj o specjalną ofertę!

Pozycjonujemy już ponad 300 fraz związanych z branżą medyczną i zdrowiem.

Działasz w branży
Nieruchomości?

Jesteś deweloperem, zarządzasz obiektami komercyjnymi takimi jak galerie handlowe, biura?

Wypromowaliśmy już ponad 10 inwestycji i kompleksowo obsługiwaliśmy już 2 galerie handlowe.