Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Skutecznym pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych zajmujemy się nieprzerwanie od 2009 roku. Rozpoczynaliśmy od pozycjonowania stron lokalnych biznesów – teraz pracujemy dla naszych klientów w całym kraju, efektywnie walcząc nawet o najtrudniejsze frazy.

Modele rozliczeń

Lata doświadczenia w pozycjonowaniu stron pozwoliły nam opracować dwa najbardziej skuteczne modele rozliczeń, które dają najlepsze, weryfikowalne i mierzalne efekty.

Abonament

Dlaczego abonament to najlepsze rozwiązanie?

To rozwiązanie daje nam dużo większe możliwości i efekty aniżeli stosowana do tej pory “płatność za efekt”. Przede wszystkim dlatego, że jestesmy w stanie zaproponować bardziej kompleksowe działania oraz przydzielić specjalistę odpowiedzialnego za Twój serwis www.

Umowa tylko na 3 miesiące

Pierwsza umowa podpisywana jest tylko na 3 miesiące, których zadaniem będzie pokazać nasze możliwości.

Minimalny abonament

Najniższy abonament to 500 zł netto/mc.

Umowa Efekt + Podstawa

Dla kogo?

Efekt + Podstawa to rozwiązanie przeznaczone dla serwisów, portali lub sklepów internetowych o minimalnym budżecie 1000 zł netto/mc.

Płatność za pozycje + podstawa

Podstawa płatna co miesiąc to zwykle 30-50 % całości budżetu. Reszta budżetu wpłacana jest dopiero po osiągnięciu pozycji TOP 10,5,3. Nasi specjaliści ustalają listę fraz, których celem jest zwiększenie ilości konwersji.

Umowa tylko na 6 miesięcy

Krótka umowa daje możliwość przetestowania efektywności naszych działań pozycjonerskich.

Usługi wchodzące w skład pozycjonowania

SEO Audyt

Sprawdzamy najważniejsze elementy strony i przedstawiamy szczegółową listę do wdrożenia.

Analiza konkurencji

Głęboko analizujemy działania konkurencji w branży. Co pozwala nam na stosowanie odpowiednich technik pozycjonerskich.

Keyword Research

Zwiększamy nie tylko pozycje, ale przede wszystkim wartościowy ruch. Dobór skutecznych fraz to dla nas priorytet.

Optymalizacja On-site

Dostosowujemy stronę do wymogów wyszukiwarki Google, dzieki temu szybciej zdobędziemy szczyt.

Link building

Pozyskiwanie wysokiej jakości linków w oparciu o wcześniej ustaloną strategię to nasza specjalność.

Raporty

Przedstawiamy szczegółowe raporty dotyczące efektów pozycjonowania do 10-go każdego miesiąca.

Pozycjonowanie stron – jak wybrać agencję SEO?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej przynosi wymierne korzyści w postaci znaczących zysków ze sprzedaży produktów i usług. Jednak, aby odnieść sukces, należy działania marketingowe na stronie powierzyć specjalistom. W tym artykule podpowiadamy, jak ich znaleźć.

Obecnie znalezienie agencji SEO nie stanowi żadnego problemu, gdyż jest ich w całej Polsce bardzo dużo. Jednak podejmując decyzję o powierzeniu swojej strony internetowej agencji SEO, trzeba najpierw oddzielić ziarna od plew… Warto zwrócić uwagę na sposób rozliczenia, raportowania wyników oraz prowadzone działania marketingowe.

Działania marketingowe na stronie a budżet

W ostatnich czasach w pozycjonowaniu wiele się zmieniło. Najpopularniejsza wyszukiwarka Google korzysta ze skomplikowanych algorytmów, premiujących m.in. dobry, wartościowy content (możesz zainwestować także w eksperckie treści – więcej tutaj). Pozycjonowanie strony na kilka fraz, które kiedyś dawało rezultaty, przynosi obecnie niewielkie korzyści. W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest elastyczne podejście do pozycjonowania witryny, uwzględniające specyfikę branży oraz oczekiwania odbiorców usługodawcy lub sprzedawcy. Jeśli masz większy budżet na promocję swojej strony, możesz także zainwestować w kampanię PPC, która w połączeniu z odpowiednimi działaniami SEO przyniesie wymierne zyski. Wybierając agencję SEO, warto się dowiedzieć, jakie metody pozycjonowania stosuje ona w swojej praktyce.

Abonament – najkorzystniejszy sposób rozliczenia

Wbrew pozorom – sposób rozliczenia jest ważny dla efektywności działań marketingowych na stronie. Obecnie płacenie za pozycję w wyszukiwarce jest niekorzystne. Nie jest bowiem trudno wypozycjonować witrynę na kilka najpopularniejszych fraz. W wyniku takich działań efekt jest, ale tylko chwilowy. Agencje działające w ten sposób często pomijają frazy problematyczne w uzyskaniu natychmiastowych rezultatów, ponieważ zależy im na jak najszybszym rozliczeniu. W związku z tym strona może zdobyć dobrą pozycję w ten sposób, ale często jest to efekt krótkotrwały, zwłaszcza w przypadku branż wymagających, a takich jest coraz więcej. Miesięczny abonament w połączeniu z umową krótkoterminową daje gwarancję, że działania SEO będą prowadzone systematycznie, co z kolei przełoży się na ustawiczne zyski. Firmy działające w ten sposób zazwyczaj oferują umowy z krótkim okresem wypowiedzenia, w związku z tym muszą się starać o zadowolenie klienta, aby go nie stracić. Jest to najbardziej konkurencyjny sposób promowania strony.

Raportowanie wyników działań marketingowych

Wybierając agencję SEO, zwróć uwagę na to, czy dana firma gwarantuje systematyczne raportowanie swoich działań. Jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki raportom będziesz mieć możliwość kontrolowania skuteczności i regularności akcji marketingowych podjętych na Twojej stronie. Aby śledzić na bieżąco wyniki swoich działań i wyciągać z nich wnioski, dobra agencja SEO poprosi Cię o nadanie dostępu do narzędzi Google Analytics i Google Search Console. Między innymi na tej podstawie będą sporządzane raporty.

Unikaj jak ognia agencji SEO, które oferują osiągnięcie złotych gór w krótkim czasie. Zazwyczaj kończy się to chwilowym efektem, a korzyści z takich działań są niewielkie. We współczesnym pozycjonowaniu najważniejsze są systematyczne działania.

Wpływ pozycjonowania i content marketingu na serwis www. Search Console – branża: nieruchomości.

 

 

 

Wpływ pozycjonowania, optymalizacji i content marketingu na serwis www. Google Analytics – branża: nieruchomości.

 

 

Wpływ pozycjonowania, optymalizacji i content marketingu na serwis www. Seo Station – branża: sport.

 

Usługi opcjonalne

Pozycjonowanie to działania długofalowe i jesli odpowiednio przeproadzone przyczyniają się bezpośrednio do sukcesu. Pozwyżej polecamy także usługi dodatkowe, dzięki którym osiągniemy rezultaty szybciej i stabilniej.

Wycena pozycjonowania w CAMP7 była i zawsze będzie darmowa, dlatego zapytaj o ofertę dla siebie. Być może to właśnie my zaproponujemy najlepsze i najbardziej korzystne rozwiązanie.

Referencje

Serwis w chwili obecnej zajmuje czołowe pozycje na interesujące nas frazy. Zanim podjęliśmy współpracę z CAMP7 notowaliśmy pozycję w okolicach 3 i 4 strony w Google.pl

Galeria Przymorze – Tomasz Grochowski, marketing manager

Działasz w branży Zdrowie / Uroda / Sport?

Jeśli posiadasz w ofercie sprzęt medyczny, lub świadczysz usługi w zakresie zdrowia. Zapytaj o specjalną ofertę!

Pozycjonujemy już ponad 300 fraz związanych z branżą medyczną i zdrowiem.

Działasz w branży
Nieruchomości?

Jesteś deweloperem, zarządzasz obiektami komercyjnymi takimi jak galerie handlowe, biura?

Wypromowaliśmy już ponad 10 inwestycji i kompleksowo obsługiwaliśmy już 2 galerie handlowe.