+ Zapytaj o ofertę

Strategia Go-To-Market

Wspieramy naszych klientów w projektowaniu nowej lub weryfikacji istniejącej strategii wejścia na rynek, zmieniając całą strategię handlową lub koncentrując się na określonych kanałach lub kategoriach, zgodnie z wymaganiami.

Nasza strategia Go-To-Market to klucz do sukcesu Twojej firmy na rynku - przekonaj się sam!

Opierając się na jasnym zrozumieniu zależności biznesowych, pomagamy określić potencjał rynku, identyfikujemy możliwości budowania wzrostów i wskazujemy optymalny model biznesowy.

W naszej pracy wykorzystujemy analizę danych, celu obiektywnej ilościowej oceny możliwości rynkowych w różnych branżach. Wsparciem jest również nasze doświadczenie i spostrzeżenia zebrane w ramach współpracy z dotychczasowymi firmami.

Celem naszych działań jest wsparcie w budowie stale rosnącej i trwałej rentowności Twojego przedsiębiorsta.

Zakres działań:

  • analiza rynku, trendów oraz konkurencji
  • unikalna segmentacja rynku wraz z propozycją wartości dla wybranej grupy klientów
  • identyfikacja luk pomiędzy potencjałem firmy a szansą rynkową
  • dostosowanie modelu biznesowego, w tym sekwencji kanałów dotarcia i komunikacji oraz ekosystemu relacji z partnerami
  • stworzenie komunikatów pozycjonujących produkt/usługę do wykorzystania w działaniach sprzedażowych i marketingowych
  • opracowanie planu działania, dopasowanego do aktualnych zasobów, oraz przeprowadzenie programu pilotażowego, w celu przetestowania kluczowych zmian

Strategia Go-To-Market

  • analiza rynku, trendów oraz konkurencji
  • unikalna segmentacja rynku
  • identyfikacja luk
  • dostosowanie modelu biznesowego
  • opracowanie planu działania

Zapytaj o ofertę

Olivia Business Centre
Grunwaldzka 472,
+48 884 977 388 (UTC +1)
brief@camp7.pl

CAMP7 Growth Consulting Agency

Czym jest strategia Go-To-Market

Strategia Go-To-Market (GTM) to niezbędny plan działania, który pozwala przedsiębiorstwu wprowadzić nowy produkt lub usługę na rynek w sposób skuteczny i efektywny. Poprawnie opracowana strategia GTM może stanowić różnicę między sukcesem, a porażką w rywalizacji z konkurencją.

Dzięki strategii GTM przedsiębiorstwo jest w stanie skutecznie określić, którzy klienci są zainteresowani danym produktem lub usługą oraz w jaki sposób skutecznie dotrzeć do nich. Wdrożenie właściwej strategii GTM może znacznie zwiększyć szanse na sukces, przyczyniając się do maksymalizacji zysków i minimalizacji ryzyka.

Poprawnie opracowana strategia GTM pomoże przedsiębiorstwu wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć uwagę klientów i zdobyć ich zaufanie. Dlatego warto zainwestować czas i środki w opracowanie skutecznej strategii GTM, która zapewni sukces na rynku.