+ Zapytaj o ofertę

Strategia sprzedaży lean i model biznesowy

Dbamy o to, aby Twoja firma zdobyła zaufanie klientów już od pierwszej interakcji.

Pomagamy w budowie organicznego i trwałego wzrostu sprzedaży, w procesie którego najważniejszą wartością jest klient, dokonujący zakupu produktu bądź usługi.

Nasze działania adresują najczęściej pojawiające się wyzwania w procesie zarządzania sprzedażą:

  • koncentracja na kliencie i informacja zwrotna
  • podejście analityczne
  • współpraca zależności na styku funkcji marketingu i sprzedaży
  • cena i model biznesowy

Koncentrujemy się na całym procesie począwszy od zdefiniowania rynku, budowę popytu, optymalizację konwersji, poprzez model biznesowy aż po zamknięcie poszczególnych szans sprzedaży. Proces obsługi klienta projektujemy w taki sposób, aby zapewnić mu jak najlepsze doświadczenia na każdym etapie podejmowania decyzji. 

W oparciu o podejście lean sales pomagamy poprawić efektywność działań na styku  sprzedaży i marketingu, a przez to całokształt wyników ze sprzedaży. Wierzymy, że prowadzi to do strategicznych, całościowych i kompleksowych ulepszeń.  

Działamy w oparciu o fakty i doskonalenie jakości, przywiązując szczególną wagę do bieżącego monitoringu działań, sprawnej identyfikacji szans i zagrożeń dla zapewnienia ciągłości doskonalenia. 

    Jeśli zastanawiasz się, czy jesteśmy dla Ciebie odpowiednim wsparciem, umów się na bezpłatną, 30-minutową konsultację. Podczas tej konsultacji będziemy mogli omówić Twoje potrzeby, cele i oczekiwania. Odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy, w jaki sposób możemy pomóc.

    Strategia sprzedaży lean i model biznesowy:

    Strategia pozycjonowania 

    Strategia generowania popytu

    Optymalizacja konwersji

    Onboarding klienta

    Budowa efektywnych procesów marketingowo-sprzedażowych

    Model biznesowy

    Zapytaj o ofertę

    Olivia Business Centre
    Grunwaldzka 472,
    +48 884 977 388 (UTC +1)
    brief@camp7.pl

    CAMP7 Growth Consulting Agency

    Pełne wsparcie

    Wspieramy w budowie elastycznego modelu biznesowego, który dostarcza klientowi wartość w nowy lub inny sposób.  Wykorzystujemy technologię do tworzenia nowej wartości w modelach biznesowych i budowania doświadczeń klientów.