Psychologia sprzedaży z elementami identyfikacji Customer Touchpoints.
Czy zależy Ci na zrozumieniu psychologicznych mechanizmów, które wpływają na decyzje zakupowe klientów?
Poznanie klienta
- Odkryj, jak poznać potrzeby i preferencje klientów na głębszym poziomie.
- Przedstawimy Ci psychologiczne aspekty poznawania potrzeb klientów oraz skuteczne techniki i narzędzia, które pomogą Ci zrozumieć klienta w sposób bardziej wszechstronny.
- Dowiesz się również, jak wykorzystać emocje w procesie sprzedaży, aby budować silne więzi z klientami.
Skuteczna komunikacja
- Komunikacja to kluczowy element udanej sprzedaży.
- Nauczymy Cię zarówno werbalnych, jak i niewerbalnych technik komunikacji, które pomogą Ci budować zaufanie i trwałe relacje z klientami.
- Poznasz również skuteczne techniki negocjacyjne i perswazyjne, które zapewnią Ci przewagę w negocjacjach i umożliwią osiąganie lepszych wyników.
Psychologia zachowań konsumenckich
- Omówimy różne czynniki wpływające na podejmowanie decyzji zakupowych oraz pokażemy, jak pokonywać przeszkody psychologiczne, które mogą wystąpić w procesie sprzedaży.
- Poznasz wpływ psychologii na decyzje zakupowe klientów i odkryjesz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
- Dowiesz się, czym jest Social Proofing i jak z niego korzystać.
Dlaczego warto?
Zapraszamy Cię na szkolenie, podczas którego przedstawimy techniki, które rozwijaliśmy przez 15 lat pracy w obszarze digital marketingu i sprzedaży usług w segmencie B2B. Naszym celem jest zarazić Cię nie tylko pozytywną psychologią sprzedaży, ale także motywacją do samorozwoju, abyś lepiej rozumiał/a innych ludzi oraz siebie.
W roku 2022, Spółka C7 osiągnęła przychód w wysokości 1,2 mln złotych, mając zaledwie czteroosobowy zespół. Uważamy, że poprzez poznanie swojego konsumenta, osiągniesz jeszcze większe sukcesy niż my.
Osoby prowadzące posiadają wykształcenie z zakresu psychologii zachowań konsumenckich.