+ Zapytaj o ofertę

Wady i zalety prezentowania metamorfoz.

Camp7 Redakcja
08/10/2020

Wady i zalety prezentowania metamorfoz. Czy to istotny element działań w mediach społecznościowych?

Zdecydowanie tak! W końcu nic tak dobrze nie pokaże efektów Twojej pracy i zadowolenia Pacjenta/klienta gabinetu lub salonu fryzjerskiego. Wszystkie profesje skupiające się na zmianie wizerunku w jakimkolwiek aspekcie mogą, a wręcz powinny, chwalić się efektami swojej pracy i wieloletniego doświadczenia.

Zamieszczanie relacji z metamorfoz to idealne rozwiązanie dla Wszystkich osób działających w branży medycznej / beauty, medycynie estetycznej, stomatologii, a nawet takich dziedzinach medycyny jak dermatologia. To właśnie dzięki efektom przed i po pokażesz, jak doskonale radzisz sobie z licznymi, różnymi przypadkami i odmieniasz życie swoich podopiecznych na lepsze!

Dzisiaj przedstawimy Ci kilka głównych zalet i wad, które niesie za sobą relacjonowanie metamorfoz przeprowadzonych pod szyldem Twojej marki.

Zalety prezentowania metamorfoz:

#1 Budowanie zaufania — to podstawowa wartość, jaką przyniesie Ci prezentowanie wykonanych metamorfoz. To dzięki nim, Twoi potencjalni klienci będą widzieli fizyczne przypadki i realne zmiany zachodzące dzięki Twojej pracy.

#2 Dzielenie się swoim doświadczeniem – dzięki metamorfozom jesteś w stanie nie tylko pokazać, że robić coś dobrze, ale też, że masz wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu swojego zawodu.

#3 Wiedza kontra praktyka – media społecznościowe to idealna platforma do prowadzenia działań edukacyjnych i tworzenia treści, w których możesz podzielić się swoją wiedzą specjalistyczną. Dodanie do tego metamorfoz pozwoli Ci pokazać, że poza aspektem teoretycznym, doskonale radzisz sobie z praktyką.

#4 Wyróżnisz się na tle konkurencji – w dzisiejszych czasach jest to największa zaleta! Wiele firm nie przywiązuje dużej wagi do prezentowania metamorfoz. Zapomina, omija lub świadomie nie chce ich publikować. Jeżeli zdecydujesz się na zaprezentowanie efektów swojej pracy, zdecydowanie wyróżnisz się na rynku.

#5 Zyskasz klientów, którzy poszukują efektu, który prezentujesz – wiele potencjalnych klientów przez długi okres poszukuje określonego efektu i specjalisty, który podejmie się wykonania danej metamorfozy. Prezentując konkretne przypadki zmian, przyciągniesz osoby zainteresowane danym efektem.

Niestety prezentowanie metamorfoz może nieść za sobą również wady, które wpłyną na postrzeganie Twojej marki przez potencjalnych klientów. Jakie zagrożenia mogą iść w parze z metamorfozami?

Wady prezentowania metamorfoz:

#1 Prezentowanie nie do końca udanych metamorfoz — Nie zawsze efekt zabiegu czy przemiany jest tym, czego dany klient oczekiwał lub najzwyczajniej „powinęła Ci noga”. Przykładaj bardzo dużą uwagę do jakości wykonywanej pracy i pokazuj tylko to, z czego jesteś naprawdę dumny.

#2 Nie każdy rodzaj metamorfozy jest możliwy do zaprezentowania w mediach społecznościowych – Wystrzegaj się pokazywania drastycznych scen i procesu, który może zniechęcić potencjalnych klientów do podjęcia zabiegu np. z zakresu medycyny estetycznej.

#3 „Robienie wszystkiego na jedno kopyto” – Każda metamorfoza powinna być jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna i unikatowa, tak, aby Twój klient poczuł się wyjątkowo. Nie powielaj prostych wzorców i myśl nieszablonowo. Pozwól sobie na dozę kreatywności.

#4 Zdjęcia złej jakości i brak opisu wykonywanych zabiegów – Jest to bardzo ważny element w procesie publikacji metamorfoz. Nawet najlepiej wykonany zabieg, czy przemiana, może zostać odebrana negatywnie z powodu złej jakości zdjęć lub opisu zawierającego elementy wykonanych usług.

Podsumowując, metamorfozy to istotny element działań w mediach społecznościowych. Jest to nieodłączny element dla wszystkich gabinetów medycyny estetycznej, branży beauty, a nawet gabinetów lekarskich dokonujących zmian w wyglądzie i przede wszystkim samopoczuciu swoich Pacjentów. Nie bój się, bawi się i zaryzykuj, a szybko przekonasz się, jak dużą wartość przyniesie Ci prezentowanie przemian w social media!

P.S Nigdy nie zapomnij o zgodzie swojego klienta na publikację jego wizerunku. :)

Oceń post
[Łącznie: 0 Średnia: 0]