+ Zapytaj o ofertę

Audyt

Audyty są dostosowane do różnych grup decyzyjnych w organizacji, w tym CEO, CMO i CFO

Identyfikacja obszarów do poprawy i odkrywanie nowych możliwości wzrostu

Audyt działań SEM (SEO i PPC) z analizą narzędzi i metod linkbuildingu:

  • Analiza kampanii SEO i PPC, ocena efektywności, zasięgu i strategii linkbuildingu.
  • Rekomendacje dotyczące optymalizacji kampanii, poprawy pozycjonowania i alokacji budżetu.

Audyt działań w social media, wyboru odpowiednich podwykonawców oraz identyfikacja najlepszych kanałów:

  • Przegląd strategii mediów społecznościowych, zaangażowania, ROI oraz analiza wyboru podwykonawców do prowadzenia i tworzenia contentu UGC.
  • Analiza wykorzystywanych kreacji i contentu w zależności od celu, identyfikacja najskuteczniejszych kanałów, zalecenia dotyczące poprawy komunikacji i zwiększenia interakcji z odbiorcami.

Kompleksowy audyt działań digital marketingowych z identyfikacją pain points i alokacji budżetów:

  • Szczegółowa analiza wszystkich cyfrowych kanałów marketingowych z identyfikacją kluczowych problemów i odpowiedniej alokacji budżetów.
  • Identyfikacja kluczowych obszarów dla zwiększenia efektywności i konwersji.

Audyt współprac z agencjami, w tym spotkania i analiza raportów:

  • Ocena efektywności i ROI z zewnętrznych partnerów marketingowych, w tym spotkania z agencjami i analiza dostarczonych raportów.
  • Zalecenia dotyczące optymalizacji współpracy i wyboru agencji.

Od 12 lat na rynku, nasi eksperci wnoszą stabilność, zaawansowaną wiedzę branżową i nieocenione doświadczenie.

Skuteczność oparta na wynikach: Dzięki naszej konsekwentnej pracy, zbudowaliśmy historię skutecznych działań, co jest widoczne w zadowoleniu i sukcesach naszych klientów.

Współpraca budująca wartość: Posiadamy rozbudowaną sieć partnerską, dzięki czemu jesteśmy w stanie oferować kompleksowe i innowacyjne rozwiązania.

Zapytaj o ofertę

al. Grunwaldzka 472, 80-309, PL
+48 884 977 688 CET (UTC +1)
brief@camp7.pl