BLOG

Porady, inspiracje i analizy – nie tylko digitalowe.

UX JAKO MOST DO SUKCESU DLA STRON I APLIKACJI E-COMMERCE

Priorytetem numer jeden witryny lub aplikacji e-commerce jest generowanie sprzedaży. Największą przeszkodą w osiągnięciu tego celu jest wskaźnik rezygnacji z koszyka. Porzucenie koszyka oznacza po prostu to, że użytkownicy opuszczają sklep internetowy bez dokonywania...

czytaj dalej

Ulepsz swoje SEO korzystając z kilku prostych porad

Wysokiej jakości treści i linki są w stanie zrobić wiele w SEO, ale nigdy nie należy ignorować potencjału jaki niesie ze sobą moc technicznych zajawek SEO. Jedną z najważniejszych umiejętności, które należy opanować w nowym roku jest wykorzystanie technicznej strony...

czytaj dalej

Warte uwagi trendy UX na 2019 rok

Doświadczenia użytkownika stały się nieodłącznym elementem każdego projektu. Technologia rozwija się w zaskakująco szybkim tempie i ewoluuje z dnia na dzień, specjaliści stale dostosowują się do nowych strategii projektowania. Dobrze byłoby zacząć nowy rok od...

czytaj dalej

Jakich praktyk SEO unikać w 2019?

Praktyki z zakresu SEO przeszły wiele zmian na przestrzeni ostatnich lat. Większość taktyk marketingowych przechodzi zmiany, jednak w dziale SEO były one bardziej zdecydowane. Większość, jeśli nie wszystkie, zmian pomogło ulepszyć działanie w sieci - zwłaszcza...

czytaj dalej

Skuteczne praktyki UX

Pomyślmy o aplikacjach, do których wracamy każdego dnia. Co takiego nam oferują, że wciąż z nich korzystamy? Każdy z nas sprawdza Facebooka, Instagrama i tym podobne aplikacje kilka razy dziennie, ze względu na interakcje z innymi użytkownikami. Nie obejdzie się...

czytaj dalej

Czego unikać przy tworzeniu meta tagu? Najczęstsze błędy.

Zacznijmy od podstaw – czym są meta tagi? Krótko mówiąc są to meta opisy, które są częścią kodu HTML i zawierają zwięzłe streszczenie strony www. Mogą przyjąć postać jednego zdania lub krótkiego akapitu, występującego tuż pod linkiem prowadzącym do witryny w wynikach...

czytaj dalej

Identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. Firmy przykładają dużą wagę do logotypu, Księgi Znaku, kolorystyki strony i wizytówek. Często się jednak zapomina o stosowaniu tych zasad w mediach społecznościowych. W artykule...

czytaj dalej

UX i CX, czyli dbanie o klienta od podszewki

Customer Experience (CX) oraz User Experience (UX) są często zamiennie używane zarówno online jak i w biurze, powodując wiele niejasności. Pojęcia te oznaczają jednak dwie różne rzeczy, których zrozumienie ma kluczowe znaczenie w drodze do sukcesu. Dowiedz się z...

czytaj dalej

5 przykazań poprawnego linkowania wewnętrznego

Niezależnie od tego czy uruchamiasz nową witrynę czy odświeżasz lub zmieniasz zawartość już istniejącej, musisz pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy, a mianowicie o strukturze linków wewnętrznych. Ma to kluczowe znaczenie w osiągnięciu sukcesu SEO. Jeśli nie masz...

czytaj dalej

7 wskazówek jak stworzyć genialną aplikację mobilną

Zwiększenie działalności mobilnej było niezwykle ważnym czynnikiem w ostatnich latach z dwóch podstawowych powodów - zwiększonej liczby użytkowników urządzeń mobilnych oraz przyjaznego dla smartfonów algorytmu Google’a. Statystyki mówią same za siebie: ponad połowa...

czytaj dalej

Jak poprawić UX swojej witryny lub aplikacji?

Pierwszym i nadrzędnym priorytetem w Internecie powinno być zapewnienie zadowolenia użytkowników. Żadna platforma nie istnieje bez użytkowników, dlatego kluczowym aspektem jest nie tylko przyciąganie konsumenta, ale też zatrzymanie go i przeprowadzenie przez lejek...

czytaj dalej