BLOG

Porady, inspiracje i analizy – nie tylko digitalowe.

UX i CX, czyli dbanie o klienta od podszewki

Customer Experience (CX) oraz User Experience (UX) są często zamiennie używane zarówno online jak i w biurze, powodując wiele niejasności. Pojęcia te oznaczają jednak dwie różne rzeczy, których zrozumienie ma kluczowe znaczenie w drodze do sukcesu. Dowiedz się z...

czytaj dalej

5 przykazań poprawnego linkowania wewnętrznego

Niezależnie od tego czy uruchamiasz nową witrynę czy odświeżasz lub zmieniasz zawartość już istniejącej, musisz pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy, a mianowicie o strukturze linków wewnętrznych. Ma to kluczowe znaczenie w osiągnięciu sukcesu SEO. Jeśli nie masz...

czytaj dalej

7 wskazówek jak stworzyć genialną aplikację mobilną

Zwiększenie działalności mobilnej było niezwykle ważnym czynnikiem w ostatnich latach z dwóch podstawowych powodów - zwiększonej liczby użytkowników urządzeń mobilnych oraz przyjaznego dla smartfonów algorytmu Google’a. Statystyki mówią same za siebie: ponad połowa...

czytaj dalej

Jak poprawić UX swojej witryny lub aplikacji?

Pierwszym i nadrzędnym priorytetem w Internecie powinno być zapewnienie zadowolenia użytkowników. Żadna platforma nie istnieje bez użytkowników, dlatego kluczowym aspektem jest nie tylko przyciąganie konsumenta, ale też zatrzymanie go i przeprowadzenie przez lejek...

czytaj dalej

Jak wykorzystać RTM w promocji marki? Przykłady.

RTM czyli Real Time Marketing jest od kilku lat modnym określeniem. Co ono właściwie oznacza? I jak to wykorzystać w działaniach content marketingowych? Odpowiedź w tekście. Real Time Marketing to działania marki, nawiązujące do sytuacji i zdarzeń w czasie...

czytaj dalej

Jak skrócić czas ładowania strony?

Masz chwilę wolnego czasu? Chcesz go spędzić czekając, aż strona, którą chcesz odwiedzić się załaduje? Oczywiście, że nie! Nikt tego nie chce i nie lubi, nawet wyszukiwarki. Idealny czas ładowania witryny wynosi 3 sekundy lub mniej. Jednosekundowe opóźnienie w reakcji...

czytaj dalej

Aplikacje mobilne jako narzędzie marketingu

W ostatnich latach doświadczyliśmy dynamicznego rozwoju technologii mobilnych. Potencjał jaki to za sobą niesie sprawił, że coraz częściej strategie marketingowe kierowane są w dużym stopniu do odbiorców mobilnych. Nietrudno zrozumieć, dlaczego tak się dzieje.  ...

czytaj dalej

SEO + UX = SUKCES

Istnieje powszechne założenie, że SEO polega tylko i wyłącznie na budowaniu linków i włączaniu do treści słów kluczowych. Nic bardziej mylnego. Są to jedne z najważniejszych aspektów optymalizacji, lecz nie jedyne. Wraz z rozwojem Internetu zmieniły się także...

czytaj dalej

Jak zostać social media menagerem? Praktyczny poradnik

Zawód specjalisty ds. mediów społecznościowych jest odpowiedzią na zmieniające się strategie promocji marek. Na samym tylko Facebooku zarejestrowanych jest ponad 50 milionów fanpage’y biznesowych. Pracy więc jest sporo – tylko jak zacząć? Odpowiadamy! Przeczytaj nasz...

czytaj dalej

Właściwy content – co to w ogóle oznacza?

Content, content marketing, działanie content marketingowe, planowanie contentu… Pracując w branży marketingu internetowego chociaż raz zetknęliście się z jednym z tych terminów, które stosowane są naprzemiennie i często, ale czy we właściwym znaczeniu? Sieć zalewana...

czytaj dalej