BLOG

Porady, inspiracje i analizy – nie tylko digitalowe.

Skuteczne praktyki UX

Pomyślmy o aplikacjach, do których wracamy każdego dnia. Co takiego nam oferują, że wciąż z nich korzystamy? Każdy z nas sprawdza Facebooka, Instagrama i tym podobne aplikacje kilka razy dziennie, ze względu na interakcje z innymi użytkownikami. Nie obejdzie się...

czytaj dalej

Czego unikać przy tworzeniu meta tagu? Najczęstsze błędy.

Zacznijmy od podstaw – czym są meta tagi? Krótko mówiąc są to meta opisy, które są częścią kodu HTML i zawierają zwięzłe streszczenie strony www. Mogą przyjąć postać jednego zdania lub krótkiego akapitu, występującego tuż pod linkiem prowadzącym do witryny w wynikach...

czytaj dalej

Identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. Firmy przykładają dużą wagę do logotypu, Księgi Znaku, kolorystyki strony i wizytówek. Często się jednak zapomina o stosowaniu tych zasad w mediach społecznościowych. W artykule...

czytaj dalej

UX i CX, czyli dbanie o klienta od podszewki

Customer Experience (CX) oraz User Experience (UX) są często zamiennie używane zarówno online jak i w biurze, powodując wiele niejasności. Pojęcia te oznaczają jednak dwie różne rzeczy, których zrozumienie ma kluczowe znaczenie w drodze do sukcesu. Dowiedz się z...

czytaj dalej

5 przykazań poprawnego linkowania wewnętrznego

Niezależnie od tego czy uruchamiasz nową witrynę czy odświeżasz lub zmieniasz zawartość już istniejącej, musisz pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy, a mianowicie o strukturze linków wewnętrznych. Ma to kluczowe znaczenie w osiągnięciu sukcesu SEO. Jeśli nie masz...

czytaj dalej

7 wskazówek jak stworzyć genialną aplikację mobilną

Zwiększenie działalności mobilnej było niezwykle ważnym czynnikiem w ostatnich latach z dwóch podstawowych powodów - zwiększonej liczby użytkowników urządzeń mobilnych oraz przyjaznego dla smartfonów algorytmu Google’a. Statystyki mówią same za siebie: ponad połowa...

czytaj dalej

Jak poprawić UX swojej witryny lub aplikacji?

Pierwszym i nadrzędnym priorytetem w Internecie powinno być zapewnienie zadowolenia użytkowników. Żadna platforma nie istnieje bez użytkowników, dlatego kluczowym aspektem jest nie tylko przyciąganie konsumenta, ale też zatrzymanie go i przeprowadzenie przez lejek...

czytaj dalej

Jak wykorzystać RTM w promocji marki? Przykłady.

RTM czyli Real Time Marketing jest od kilku lat modnym określeniem. Co ono właściwie oznacza? I jak to wykorzystać w działaniach content marketingowych? Odpowiedź w tekście. Real Time Marketing to działania marki, nawiązujące do sytuacji i zdarzeń w czasie...

czytaj dalej

Jak skrócić czas ładowania strony?

Masz chwilę wolnego czasu? Chcesz go spędzić czekając, aż strona, którą chcesz odwiedzić się załaduje? Oczywiście, że nie! Nikt tego nie chce i nie lubi, nawet wyszukiwarki. Idealny czas ładowania witryny wynosi 3 sekundy lub mniej. Jednosekundowe opóźnienie w reakcji...

czytaj dalej

Aplikacje mobilne jako narzędzie marketingu

W ostatnich latach doświadczyliśmy dynamicznego rozwoju technologii mobilnych. Potencjał jaki to za sobą niesie sprawił, że coraz częściej strategie marketingowe kierowane są w dużym stopniu do odbiorców mobilnych. Nietrudno zrozumieć, dlaczego tak się dzieje.  ...

czytaj dalej