+ Zapytaj o ofertę

DAS COMPANY +347% wzrost sprzedaży i widoczności

DAS COMPANY - Case Study

Firma Das Company specjalizuje się w technologii wielofunkcyjnych namiotów modułowych i świadczy wsparcie eksperckie dla klientów realizujących zarówno małe, jak i skomplikowane projekty. Ich produkty i usługi znajdują zastosowanie w różnorodnych branżach i są dostosowane do spełniania wymagań nawet w nietypowych warunkach. Dzięki obecności na rynkach europejskich, w tym w Niemczech, Austrii i Wielkiej Brytanii, Das Company ma bogate doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań dostosowanych do specyficznych potrzeb międzynarodowej klienteli.

Cele

  • wprowadzenie kampanii sprzedażowych w SoMe,
  • poprawa komunikacji w wiadomościach Direct,
  • zwiększenie ruchu w serwisie www.

    Zakres działań

    • Zintegrowane planowanie i realizacja strategii marketingowych dostosowanych do specyfiki branży i celów Das Company,
    • Uruchomienie sklepu Facebook, prowadzenie profilu z regularnymi, atrakcyjnymi postami i profesjonalną moderacją,
    • Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, skierowane do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy docelowej z miesięcznymi aktualizacjami i optymalizacją,
    • Kompleksowy audyt SEO i strategia zorientowana na wzrost widoczności w wyszukiwarkach dzięki celowanemu researchowi słów kluczowych i link buildingowi,
    • Tworzenie i dystrybucja angażujących treści dopasowanych do potrzeb odbiorców Das Company, zwiększających ruch organiczny.

      Proces

      Wprowadzenie kampanii sprzedażowych

      Od samego początku współpracy z Das Company postawiliśmy na wprowadzenie kampanii płatnych. Każdego miesiąca tworzyliśmy kampanię remarketingową, która pozwalała nam przyciągnąć uwagę osób odwiedzających stronę WWW oraz 2 kampanie na konwersję, ze zmiennym celem w zależności od miesiąca, promocji lub wydarzenia. Dodatkowo, nasze działania wsparliśmy również kampanią na polubienia strony z bardzo mocno sprecyzowaną grupą docelową, aby oddzielić osoby niezainteresowane produktem. Okazjonalnie przeprowadzaliśmy również kampanie na kontakt z konsultantem marki w wiadomościach Direct.

      Poprawa komunikacji w wiadomościach Direct 

      Podczas rozpoczęcia współpracy z klientem, jednogłośnie podjęliśmy decyzję o tym, iż moderatorem wiadomości prywatnych przesłanych do strony pozostanie pracownik ze strony Das Company. Jego wiedza na temat produktów, kompetencje oraz zdolność podejmowania dalszych działań, pozwoliły na płynne przeprowadzenie procesu zakupowego. W CAMP7 Digital zdecydowaliśmy się na udzielenie klientowi rad dotyczących komunikacji z klientem – np. zminimalizowania czasu odpowiedzi na wiadomości, wzbudzania pozytywnych emocji u potencjalnego klienta, a także udzielania efektywnej pomocy w przyjaznej atmosferze.

      Poprawa widoczności serwisu – Content Marketing + Linkbuilding

      W przypadku content marketingu, ważne jest, aby rozpocząć od określenia grupy docelowej i tematów, które są dla niej istotne. Następnie należy stworzyć wartościowe treści, takie jak artykuły, infografiki, filmy, poradniki, itp., które pomogą rozwiązać problemy lub odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów. Te treści powinny być zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i publikowane regularnie na stronie internetowej oraz na innych platformach, takich jak media społecznościowe, serwisy branżowe itp. Tak właśnie postąpiliśmy w przypadku DAS Company.

      Jeśli chodzi o link building, pracę rozpoczęliśmy od analizy profilu linków klienta i znalezienia wartościowych miejsc na własne linki. Uzyskaliśmy linki głównie poprzez branżowe katalogi, wykonywanie gościnnych postów na stronach internetowych związanych z branżą, zawieranie umów o współpracy z partnerami biznesowymi, itp. Ważne jest, aby uzyskiwać linki tylko z wiarygodnych i wartościowych stron internetowych, aby uniknąć negatywnych skutków dla pozycjonowania

      Efekty

      • 3 tys. fanów w ciągu roku
      • średni zasięg płatny w wysokości 20 tys.
      • wzrost zasięgu organicznego o 35%
      • średni ROAS na poziomie 91 w ciągu roku
      • Wzrost fraz w TOP 10 +347% (skok z 34 na 163) 
      • Wzrost fraz w TOP 3 +760% (skok z 5 na 44)

      A jak radziły sobie kampanie sprzedażowe? 

      • Maj 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie 94.51%
      • Czerwiec 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie ROAS 101.52%
      • Lipiec 2022 osiągnęły ROAS  na poziomie ROAS 176.05%
      3000

      nowych fanów profilu

      35

      % wzrostu zasięgu organicznego

      91

      średni ROAS w ciągu roku

      Brzmi przekonująco?

      Zapraszamy do współpracy!

      Wyślij Brief