+ Zapytaj o ofertę

Arena Łazienek, zwiększony przychód z reklam o 420%

Wyzwania:

  • większa część kampanii przynosiła straty i nie osiągała pożądanego ROAS
  • specyfika rynku i silna konkurencja w postaci marketplace’ów oraz sklepów DIY z dużymi budżetami, nie pozwalała osiągać zadowalających rezultatów
  • klient osiągnął bardzo dobre wyniki w jednej kampanii. Nie naruszając jej, dobudowaliśmy inne kampanie w taki sposób, aby nie zakłócały jej działania

Cele:

  • zwiększenie ruchu w sklepie WWW
  • zwiększenie sprzedaży
  • zwiększenie wskaźnika ROAS

Podejście:

  • analiza danych i konwersji
  • analiza produktów i kategorii
  • połączenie kont z Google Marketing Platform
  • analiza i oskryptowanie platformy e-commerce
  • uruchomienie strategii m.in. na konwersję PLA
  • przeprowadzanie eksperymentów w kampaniach PLA

Rezultaty:

  • +420% przychodu
  • +70% konwersji
  • +60% współczynnik konwersji
  • +240% ROAS dla wszystkich kampanii

Arena Łazienek 2

 

„Wiedzieliśmy, że za pomocą kampanii Google Ads możemy osiągać dobre rezultaty, natomiast brakowało nam skali działań i narzędzi optymalizujących. Nasz sklep posiada ponad 20000 produktów co utrudnia manualną optymalizację. Zautomatyzowanie procesów pozwoliło nam zaoszczędzić mnóstwo czasu, ale przede wszystkim osiągnąć rezultaty niemożliwe do uzyskania przez człowieka, chociażby ze względu na ograniczenia czasowe.” Paweł Dolny, Dyrektor ds. rozwoju i wizerunku

O firmie:

rok założenia: 1991
ilość oddziałów: 13

Arena Łazienek, sklep internetowy sieci salonów wyposażenia łazienek i techniki grzewczej Femax,  od początku istnienia postawił na to, czego inne sklepy dotychczas w tej branży nie mogły zaproponować: całkowite bezpieczeństwo zakupów poparte ugruntowaną pozycją na rynku. Femax był pierwszym dystrybutorem w kraju, który na podstawie obserwacji innych branż i tendencji zakupowych konsumentów postawił na strategię omnichannel przy wykorzystaniu wszystkich posiadanych atutów i zdecydował o jednoczesnym otwarciu dwóch sklepów internetowych. Silna regionalna pozycja dystrybutora branży sanitarnej i grzewczej pozwoliła uruchomić jeden sklep pod szyldem Femax, co zapewniało rozpoznawalność wśród dotychczasowych klientów, a dla odbiorców spoza regionu został powołany do życia brand Arena Łazienek, jednoznacznie kojarzący się z wyposażeniem łazienek.

Paweł Dolny, dyrektor ds. rozwoju i wizerunku zauważa, że e-commerce to rynek, na którym po prostu należy być. Natomiast warto pamiętać o tym, że wyłącznie rozważne decyzje doprowadzają do osiągania oczekiwanych rezultatów. Nadzorowanie wzrostu sklepu jest zadaniem, które wymaga odpowiedniego zaplecza w postaci nie tylko samej analizy danych, ale także profesjonalnej wiedzy i doświadczenia. Z tego powodu warto realizować poszczególne cele działając ramię w ramię z zaufanym partnerem z zakresu digital marketing.

Konieczność ciągłego rozwoju i usprawniania posiadanych narzędzi z zakresu e-commerce powoduje, że nie zawsze wystarcza już czasu na realizowanie innych działań, a marketing internetowy stał się zadaniem, którego nie da się odrobić na przysłowiowym kolanie i potrzebuje dedykowanego specjalisty, będącego na bieżąco z ciągle aktualizowanymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku i mającego dostęp do profesjonalnych, drogich narzędzi pracy. Outsourcing i automatyzacja tych procesów poprzez Camp7 przychodzi nam w tym przypadku z odsieczą, dając możliwość skupienia się na tym, co naprawdę ważne – podejmowaniu strategicznie istotnych decyzji, a także śledzeniu bieżących postępów.

420%

przychodu z reklam

70%

konwersji

60%

współczynnik konwersji

240%

ROAS

Brzmi przekonująco?

Zapraszamy do współpracy!

Wyślij Brief