Główne wyzwania:
- Przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, która realizowana będzie off-linowo.
- Grupa docelowa skupiona na osobach starszych, seniorach i emerytach.
- Krótki czas realizacji kampanii w pierwszych lokalizacjach.
-
Cele:
- Wzbudzenie zainteresowania wydarzeniem w danym mieście, u osób mieszczących się w grupie docelowej.
- Zbudowanie relacji z odbiorcą, aby przeprowadzić go przez całą drogę akcji KIND Słuchobus – od wzięcia udziału w wydarzeniu na Facebook, po wykonanie badania słuchu.
- Zbudowanie długofalowej relacji opartej na zaufaniu.
Wieloletnie doświadczenie w branży digital pozwoliło nam na stworzenie skutecznej strategii działań i zastosowanie kompleksowego zakresu usług w zakresie mediów społecznościowych.
Podejście:
- Analiza działań marki w poprzedniej edycji KIND Słuchobus.
- Utworzenie wydarzeń na poszczególne miasta.
- Przygotowanie spersonalizowanych grafik pod wydarzenia oraz kampanie płatne.
- Regularna publikacja postów informacyjnych.
- Prowadzenie działań w social mediach opartych na budowaniu relacji, zaufaniu i przekazywaniu wiedzy.
Kampanie były prowadzone w okresie od 27.08.22 do 29.09.22. Budżet został rozdzielony pomiędzy kampanie budującą świadomość na temat akcji KIND Słuchobus oraz liczne kampanie zachęcające do wzięcia udziału w pojedynczym wydarzeniu. Okres promocji wydarzenia w danym mieście nie przekraczał 7 dni, a grupę docelową stanowiły osoby starsze w wieku 50+ oraz rodzice (w przedziale wiekowym 35-50) dzieci w wieku szkolnym.
Rezultaty:
- Utworzenie spersonalizowanych grafik.
- Utworzenie 24 wydarzeń na Facebook wraz z kampaniami promocyjnymi.
- Wygenerowanie ponad 547 282 zasięgu reklam na Facebook.
- Wygenerowanie ponad 1 278 387 wyświetleń reklam na Facebook.
- Pozyskanie ponad 502 reakcji post materiałami sponsorowanymi.
- Wzięcie udziału w wydarzeniu offline przez 1253 osób.
W rezultacie, w wydarzeniach off-line wzięły udział 1253 osoby oraz przeprowadzono 1083 badań słuchu.
Referencje Klienta – Agata Bonn
„Bardzo dziękujemy firmie Camp7 za wsparcie naszej akcji Słuchobus! Dzięki Waszemu zaangażowaniu Facebook był jednym z głównych źródł zainteresowania naszą akcją, a na miejsca akcji przybywały osoby zainteresowane przeprowadzeniem badania słuchu. Zaskoczeni byliśmy jak dużo osób zwróciło na nas uwagę właśnie poprzez ten kanał informacji.”
Case Study powstało na podstawie działań prowadzonych w okresie od 27 sierpnia 2022 r. do 29 września 2022 r.