+ Zapytaj o ofertę

Autentyczność – Twój klucz do sukcesu w branży medycznej.

Camp7 Redakcja
30/09/2020

Autentyczność to nie tylko podstawa w życiu prywatnym, ale też ogromna wartość podczas prowadzenia działań w mediach społecznościowych. W końcu nic nie przyciąga tak jak osobowość i prawda, którą bardzo łatwo zweryfikować już podczas pierwszego kontaktu z Twoją kliniką lub gabinetem. 

Dzisiaj mamy dla Was kilka przydatnych porad, które zdecydowanie warto wdrożyć w działalność Twojej marki w internecie: 

TIP #1 Nie udawaj! – Prawda zawsze wyjdzie na jaw. To jaki jesteś i co sobą reprezentujesz może być świetnym fundamentem do budowania wizerunki Twojej marki. Jednak pamiętaj, zderzenie z rzeczywistością nie zawsze jest łatwe, dlatego zadbaj, aby Twój przyszły Pacjent czuł się zaopiekowany już od pierwszego kontaktu. 

TIP #2 Stawiaj na unikatowy content i nie bój się ryzykować – pokaż co potrafisz, jak dobrze radzisz sobie z różnymi przypadkami klinicznymi i jak sprawnie rozwiązujesz problemy Pacjentów. 

TIP #3 Pokazuj prawdę, nie naciągaj faktów! – Czasem zdecydowanie lepiej powiedzieć mniej, niż naciągać rzeczywistość. 

TIP #4 Pochwal się swoimi osiągnięciami i sukcesami – bądź z nich dumny!

TIP #5 Pamiętaj o profesjonalnym zespole – w branży medycznej każdy element ma znaczenie, a droga Pacjenta do Twojego gabinetu jest zdecydowanie dłuższa niż Ci się wydaje. Pierwszy kontakt Pacjenta z rejestracją Twojego gabinetu, czy to telefonicznie, mailowo czy przez portal społecznościowy (Np.: Instagram) powinna nie tylko wywołać przyjemne uczucia, ale i wzbudzić zaufanie.

TIP #6 Nie bój się używać emocji podczas komunikacji z Pacjentem. Każdemu od czasu do czasu przyda się odrobina uśmiechu :). 

Bycie autentycznym to zdecydowanie wartość dla Twojego gabinetu, kliniki, czy placówki medycznej. Każdy z nas jest inny i posiada swoją unikatową oryginalną cechę. To właśnie ona może stać się dodatkowym atrybutem Twojej działalności i przyciągnąć do Ciebie szerokie grono klientów. Odkryj w sobie “to coś” i pozwól innym nawiązać ze sobą bliższą relację. Jednak pamiętaj – zawsze bazuj na pozytywnych cechach, przynoszących korzyści nie tylko dla Ciebie, ale przede wszystkim ludzi z którymi pracujesz.