+ Zapytaj o ofertę

Co znajdziesz w ofercie agencji digitalowej?

Camp7 Redakcja
27/04/2022

Istnieją dwa sposoby radzenia sobie z działaniami marketingowymi online. Możesz prowadzić marketing we własnym zakresie lub zlecić go na zewnątrz i zatrudnić agencję digitalową. Zanim zdecydujesz, którą drogę wybrać, pozwól, że Ci wyjaśnimy, czym dokładnie zajmuje się agencja digitalowa oraz co może dla Ciebie zrobić.

Czym jest agencja digitalowa?

Agencja digitalowa zajmuje się działaniami związanymi z marketingiem internetowym, jednak prowadzi je w ramach outsourcingu, dzięki czemu ze swojej strony przeznaczysz na działania marketingowe znacznie mniej czasu. Agencja jest w stanie zapewnić Twojej firmie różnorodne rozwiązania cyfrowe, aby promować Twój produkt lub usługę online i pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe oraz rozwijać firmę.

Agencje zazwyczaj mają wielu innych klientów. Współpraca z każdą firmą polega na zrozumieniu jej celów biznesowych oraz zapewnieniu rekomendacji i usługi dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Jakie usługi zazwyczaj oferuje agencja?

Agencja digital posiada zespół ekspertów, którzy specjalizują się w nowoczesnych technikach marketingu cyfrowego. Dlatego zamiast tradycyjnego marketingu, takiego jak reklamy prasowe i billboardy, świadczą usługi ukierunkowane na wykorzystanie technologii. Pozwoli to Twojej firmie bezpośrednio łączyć się z docelowymi odbiorcami i wchodzić w interakcje z nimi na całym świecie. 

Wśród usług, jakie oferują agencje digital, znajdują się między innymi takie zadania jak: 

  • performance marketing (m.in. kampanie Google Ads),
  • pozycjonowanie stron WWW (w tym m.in. audyt SEO),
  • social media (opracowanie strategii, obsługa kanałów),
  • content marketing (m.in. opracowanie strategii, webwriting, UX writing),
  • technologia (m.in. WordPress, chatboty).

Należy zauważyć, że niektóre agencje cyfrowe oferują tak zwany „marketing cyfrowy full-service”, co oznacza, że ​​koncentrują się na obecności całej firmy w Internecie. Inne agencje cyfrowe mogą specjalizować się w kilku bardzo specyficznych usługach marketingowych, takich jak SEO lub tworzenie stron internetowych. Zapoznaj się ze wszystkimi usługami oferowanymi przez agencję cyfrową, aby upewnić się, że są one zgodne z tym, czego szukasz dla swojej firmy.

Jak wygląda współpraca z agencją?

Dobra agencja cyfrowa współpracuje z Tobą przez cały proces i jest raczej partnerem niż wykonawcą. Dobre partnerstwo agencji digital musi również opierać się na solidnych podstawach wzajemnego zrozumienia. Co wpływa na dobrą komunikację w takiej współpracy? 

  • Otwarta komunikacja i współpraca – znasz swoją firmę lepiej niż ktokolwiek inny, dlatego ważne jest, aby Twoja agencja angażowała Cię w cały proces. Dzięki wiedzy i doświadczeniu agencja pomoże Ci poznać Twoje kluczowe wskaźniki efektywności
  • Zaufanie – współpraca z agencją będzie wymagać od Ciebie przekazania jej wrażliwych danych dotyczących działania firmy, dlatego zaufanie jest jednym z najważniejszych filarów dobrej współpracy. 
  • Zdolność do adaptacji – agencja pozwoli Ci odkryć pomysły, na które samodzielnie mógłbyś się nie decydować, ale z drugiej strony dobra agencja zawsze będzie słuchać Twojego głosu.
  • Rozwiązywanie konfliktów – zadaniem agencji digital jest pomoc w osiągnięciu Twoich celów, dlatego musi uzyskać od Ciebie konkretne instrukcje. Zawsze przekazuj opinie, komentarze i sugestie wcześnie i często, dzięki czemu efekt pracy będzie zadowalał wszystkich zainteresowanych.

Zapytaj o ofertę w CAMP7!

Oceń post
[Łącznie: 0 Średnia: 0]