+ Zapytaj o ofertę

Magnesy na leady – 5 prostych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów

Camp7 Redakcja
26/10/2018

Przyciąganie uwagi potencjalnych klientów może być dużym wyzwaniem w dzisiejszych czasach. Szczególnie w sieci.

MAGNES LEADÓW to oferta, którą udostępniamy potencjalnym klientom w zamian za informacje kontaktowe – najczęściej jest to adres e-mail.
Jeśli chcesz odnieść sukces w pozyskiwaniu klientów online, musisz utworzyć listę e-mailową.
Aby skutecznie zbudować listę e-mailową, potrzebujesz czegoś co przyciągnie potencjalnych klientów i zachęci ich do przekazania swojego adresu mailowego.

Jednymi z najważniejszych celów marki powinno być zwiększenie świadomości oraz budowanie zaufania i wiarygodności. Zmierzenie powodzenia tych działań może okazać się jednak trudne. Dlatego tak ważne są magnesy na leady; są one idealnym rozwiązaniem, aby potencjalni klienci, którzy nigdy nie słyszeli o Twojej marce, podali swój adres e-mail w zamian za coś wartościowego.
Magnesy mogą również pomóc zakwalifikować potencjalnych klientów, prosząc ich o małe zaangażowanie, zwłaszcza jeśli poprosisz ich o wypełnienie formularza, który wymagałby czegoś więcej niż tylko adresu e-mail.

 

CO SPRAWIA, ŻE MAGNES LEADÓW JEST SKUTECZNY?

WYSOKA JAKOŚĆ
Powodem, dla którego większość odbiorców nie zostanie przyciągnięta do magnesu w postaci bezpłatnej subskrypcji biuletynu jest to, że nie będą postrzegać go jako coś wartościowego. W zależności od rodzaju rynku, na którym się znajdujesz, twój magnes leadów powinien być postrzegany jako coś bardzo cennego (lub jeszcze lepiej, powinien mieć wysoką wartość rzeczywistą).

ZASPOKOJENIE POTRZEB
Odbiorcy nieustannie szukają odpowiedzi na konkretny problem. Zagwarantowanie gotowego rozwiązania w magnesie spowoduje znaczny skok pozycji w liście e-mailowej.

DEMONSTRACJA UNIKALNEJ OFERTY
Nasz magnes powinien wyróżniać się na tle konkurencji poprzez przedstawienie oryginalnej oferty.

 

PRZYKŁADY MAGNESÓW NA LEADY:

1.PRÓBKI
Próbki są najczęściej stosowane w przemyśle kosmetycznym i są doskonałym przykładem zachęty dla klientów.

2. FILMY SZKOLENIOWE
Na rynku wydawniczym i edukacyjnym, bezpłatne udostępnianie filmów szkoleniowych może być doskonałym sposobem na nawiązanie relacji z publicznością.

3. OKRES PRÓBNY
Darmowe wersje próbne są często stosowane w różnych programach I mają na celu zachęcić do wykupienia pełnej wersji oprogramowania.
Metoda ta coraz częściej znajduje swoje zastosowanie również w innych branżach, np. oferta bezpłatnych testów w branży telekomunikacyjnej.

4. CASE STUDY
To przykłady z życia codziennego, które pokazują, w jaki sposób Twoi najlepsi klienci korzystają z Twojego produktu lub usługi. Zebranie specjalnego raportu na temat tych studiów przypadku może pomóc w przekonaniu klientów, którzy nie są do końca zdecydowani na dany produkt lub usługę.
Case studies zostały uznane za jedne z najpopularniejszych technik marketingowych. 63 % marketerów uważa, że studia przypadków mogą być naprawdę skuteczną strategią marketingową.

 

5.KUPONY / KODY RABATOWE
Wszyscy je uwielbiamy!
Większość z nas dokonuje zakupów drogą internetową. Porównujemy produkty oraz ich ceny. Nie ma lepszej zachęty na zakupy w danym sklepie niż kod rabatowy.

Dzięki odpowiedniemu magnesowi na leady będziesz w stanie przyciągnąć wszystkich idealnych klientów.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ: JAK ZWIĘKSZYĆ WPÓŁCZYNNIK KONWERSJI WITRYNY POPRZEZ GENEROWANIE LEADÓW

Oceń post
[Łącznie: 0 Średnia: 0]