+ Zapytaj o ofertę

Połączenie Messengera ze stroną medyczną – wady i zalety

Camp7 Redakcja
05/11/2020

Odpowiadanie na potrzeby Pacjentów, to podstawa każdej dobrze działającej placówki medycznej. Podczas gdy dostęp do informacji jest nieograniczony, a ich ilość zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie internetowej oraz samej placówce jest ogromna, czat na stronie może okazać się idealnym rozwiązaniem dla Twojej kliniki. Dzięki połączeniu Messenger Customer Chat ze stroną internetową, znacznie ułatwisz swoim Pacjentom nie tylko kontakt, ale również pozyskanie poszukiwanych przez nich informacji. Szybka i profesjonalna odpowiedź, może również w znaczny sposób rozwiać wszelkie wątpliwości Pacjenta oraz poprawić opinię na temat Twojej firmy.

Chat Messenger to narzędzie, które możesz wprowadzić na swojej stronie internetowej. Jest to idealnie rozwiązanie, a połączenie chatu na stronie z funkcją Messengera na Facebooku, pozwoli Ci na pełne wykorzystanie potencjału i środku komunikacji. Gdy Twoi Pacjenci są dostępni online i zainteresowani ofertą Twojej placówki, czat pozwala na rozwiązanie wszelkich bieżących problemów i pozwala uniknąć rezygnacji z zakupu oferowanej przez Ciebie usługi.

Jest to nie tylko wygodna, ale również łatwa forma komunikacji z Pacjentem. Chatowanie online zapewnia Twoim Pacjentom natychmiastowy dostęp do pomocy, a czas oczekiwania skrócony jest do minimum. Jedynym technicznym wymogiem, aby dodać Messenger chat na Twojej stronie internetowej jest posiadanie fanpage firmy na Facebooku. Czyż to nie proste?

Messenger na stronie posiada jednak swoje wady i zalety.

Zalety Messengera na stronie internetowej :

#1 Dużą zaletą Messengera jest fakt, że jako placówka, wiesz z kim rozmawiasz. W trakcie rozmowy widzimy zarówno imię i nazwisko potencjalnego lub obecnego Pacjenta, dzięki czemu łatwo możemy zweryfikować z kim mamy przyjemność prowadzić rozmowę.

#2 Największą korzyścią jest zdecydowanie możliwość kontynuacji rozmowy z Pacjentem, nawet gdy ten opuści już stronę internetową placówki.

#3 Messenger, a co za tym idzie live chat może być obsługiwany w tym samym czasie przez wielu administratorów. Jedyne co należy zrobić, to przydzielić danym osobą odpowiednie uprawnienia.

#4 Połączenie Messengera ze stroną internetowa gwarantuje również podstawowy system zarządzania rozmowami, dostęp do historii oraz przesłanych załączników.

#5 Niekwestionowaną zaletą chatu jest również możliwość dodania kalendarza oraz umawiania Pacjentów online na wizyty w Twojej placówce. Jest to znakomita funkcja, która w znaczy sposób odciąży telefon rejestracji i pozwoli na bieżącą obserwację i kontrolę terminarza.

#6 Messenger umożliwia stworzenie tak zwanych gotowych formuł odpowiedzi, dzięki czemu, nawet nie będąc online nie pozostawisz Pacjenta bez feedbacku.

Wady Messengera na stronie internetowej :

#1 Możesz prowadzić rozmowy jedynie z osobami posiadającymi konto na portalu Facebooku lub korzystającymi z aplikacji Messenger.

#2 Twój Pacjent musi być zalogowany do swojego konta na portalu społecznościowym.

#3 Na urządzeniach mobilnych rozmowa odbywa się w przeglądarce internetowej. W praktyce oznacza to, że konieczne jest zalogowanie się do Facebooka lub Messengera z poziomu przeglądarki internetowej.

#4 Niestety korzystanie z Messenger Customer Chat nie informuje administratora o tym, na jakiej podstronie w naszym serwisie znajduje się obecnie Twój przyszły Pacjent.

Chat Messenger dodany na stronę Twojej placówki to bardzo ciekawa i zarazem przydatna opcja, z którą zdecydowanie warto się zapoznać, jeżeli zależy Ci na utrzymaniu stałego i płynnego kontaktu z Pacjentem. Jest to nie tylko szybkie, proste i wygodne rozwiązanie zarówno dla administratora, ale także każdego użytkownika. W dobie ciągłego przepływu informacji oraz rejestracji na badania poprzez formularz kontaktowy i liczne serwisy wspierające, w bardzo szybki sposób jesteś w stanie zapewnić swoim Pacjentom nie tylko pomoc, ale i możliwość bezproblemowej rejestracji na badania w Twojej placówce.

Oceń post
[Łącznie: 0 Średnia: 0]