+ Zapytaj o ofertę

Przedstawienie zespołu w mediach społecznościowych – czy to konieczne?

Camp7 Redakcja
22/10/2020

Oczywiście, że nie… ale za to, jakie skuteczne! Obecna moda w mediach społecznościowych zmierza coraz bardziej w kierunku promowania osób i budowania wizerunki marki na podstawie członków zespołu. Dla wielu odbiorców jest to bardzo istotne, ponieważ pozwala nie tylko na zbudowanie zaufania, ale również utożsamienie się z daną osobą. Jednocześnie prezentując osobę „stojącą za sukcesem marki”, przedsiębiorstwo zyskuje dodatkowych klientów, którzy podążają bardzo często nie za samym produktem lub usługą, a właśnie konkretnym nazwiskiem.
W branży medycznej to właśnie zespół stoi za sukcesami i skutecznym leczeniem swoich Pacjentów. Bez względu na to, czy jego członków jest kilku czy kilkudziesięciu – zdecydowanie warto ich zaprezentować. W końcu każdy lekarz posiada swoich własnych Pacjentów i jest „ulubieńcem” swojej grupy odbiorców.

Zastanawiasz się jak zaprezentować zespół na swojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych? Poniżej zamieszczamy kilka rad, które zdecydowanie wdrożyć w życie.

#1 Pokaż zdjęcie członków zespołu – wspólne lub indywidualne.

Jest to zdecydowanie podstawowy element działań. Tutaj możesz zdecydować, czy preferujesz wstawienie grupowego zdjęcia zespołu, czy zaprezentowanie pojedynczych sylwetek – każdej z osobna. Z wieloletniego doświadczenia z branżą medyczną, zdecydowanie zalecamy wdrożenie cyklu prezentującego każdego lekarza jako odrębną jednostkę. Daje to zdecydowanie większe „pole do popisu” i możliwość szerszego zaprezentowania sylwetki.

#2 Postaw na luźny opis

Strony, zakładki i posty poświęcone zespołowi powinny być prowadzone w lekki i przystępny sposób. Język, którym się posłużysz, powinien być zrozumiały dla każdej grupy docelowej. Warto postawić na krótki, luźny opis zawierający doświadczenie zawodowe, edukacje oraz pasje. Warto wyszczególnić również z 3 – 4 cech charakteru, którymi w łatwy sposób opiszesz prezentowaną osobę. Pamiętaj również, że nadal jest to profil firmowy. W takim momencie opis nie powinien zawierać za dużo prywatnych informacji z życia członków zespołu. Niektóre informacje zdecydowanie zachować dla siebie i swoich najbliższych. 😊

#3 Link do mediów społecznościowych

Obecnie media społecznościowe służą nie tylko jako konta prywatne oraz miejsce do dzielenia się wrażeniami z rodzinnego weekendu. Wszelkie media społecznościowe to idealne miejsce do prezentowania swojego dorobku służbowego, metamorfoz, wykonywanych zabiegów, a nawet opinii zadowolonych Pacjentów. Wiele lekarzy prowadzi swoje profile bezpośrednio w kierunku profesji zawodowej, dlatego też warto dodać odnośnik do profilu danej osoby w opisie na stronie lub oznaczyć go w poście na Facebooku czy Instagramie.

#4 Wspólne chwile

Zgrany zespół to podstawa skuteczności każdego przedsiębiorstwa, a media społecznościowe to idealne miejsce, aby to pokazać. Podczas prowadzenia mediów społecznościowych swojego gabinetu stawiaj nie tylko na prezentowanie pojedynczych sylwetek, ale też dziel się wspólnymi chwilami – szkoleniami, zabiegami czy nawet zdjęciem z grupowej narady.

Jak widać, aby skutecznie zaprezentować zespół w mediach społecznościowych liczy się przede wszystkim kreatywność i przykucie uwagi odbiorców. Jest to kluczowy element, dzięki któremu wywołasz masę pozytywnych reakcji! Do dzieła!

Oceń post
[Łącznie: 2 Średnia: 5]