BLOG

Porady, inspiracje i analizy – nie tylko digitalowe.

Jak wykorzystać RTM w promocji marki? Przykłady.

RTM czyli Real Time Marketing jest od kilku lat modnym określeniem. Co ono właściwie oznacza? I jak to wykorzystać w działaniach content marketingowych? Odpowiedź w tekście. Real Time Marketing to działania marki, nawiązujące do sytuacji i zdarzeń w czasie...

czytaj dalej

Jak skrócić czas ładowania strony?

Masz chwilę wolnego czasu? Chcesz go spędzić czekając, aż strona, którą chcesz odwiedzić się załaduje? Oczywiście, że nie! Nikt tego nie chce i nie lubi, nawet wyszukiwarki. Idealny czas ładowania witryny wynosi 3 sekundy lub mniej. Jednosekundowe opóźnienie w reakcji...

czytaj dalej

Aplikacje mobilne jako narzędzie marketingu

W ostatnich latach doświadczyliśmy dynamicznego rozwoju technologii mobilnych. Potencjał jaki to za sobą niesie sprawił, że coraz częściej strategie marketingowe kierowane są w dużym stopniu do odbiorców mobilnych. Nietrudno zrozumieć, dlaczego tak się dzieje.  ...

czytaj dalej

SEO + UX = SUKCES

Istnieje powszechne założenie, że SEO polega tylko i wyłącznie na budowaniu linków i włączaniu do treści słów kluczowych. Nic bardziej mylnego. Są to jedne z najważniejszych aspektów optymalizacji, lecz nie jedyne. Wraz z rozwojem Internetu zmieniły się także...

czytaj dalej

Jak zostać social media menagerem? Praktyczny poradnik

Zawód specjalisty ds. mediów społecznościowych jest odpowiedzią na zmieniające się strategie promocji marek. Na samym tylko Facebooku zarejestrowanych jest ponad 50 milionów fanpage’y biznesowych. Pracy więc jest sporo – tylko jak zacząć? Odpowiadamy! Przeczytaj nasz...

czytaj dalej

Właściwy content – co to w ogóle oznacza?

Content, content marketing, działanie content marketingowe, planowanie contentu… Pracując w branży marketingu internetowego chociaż raz zetknęliście się z jednym z tych terminów, które stosowane są naprzemiennie i często, ale czy we właściwym znaczeniu? Sieć zalewana...

czytaj dalej

Słowa kluczowe w tagu tytułowym

Tag tytułowy jest częścią kodu HTML, którego zadaniem jest dostarczenie informacji o nazwie witryny. Mówiąc prościej, jest to nagłówek strony internetowej, który ukazuje się użytkownikom w wynikach wyszukiwania. Dobór właściwego nagłówka strony jest niezwykle istotny,...

czytaj dalej

Czy storytelling nadal jest skuteczny?

Co jakiś czas w branży marketingu internetowego (i nie tylko) jesteśmy świadkami wykluwania się nowego terminu opisującego pewne działania mające na celu poprawienie wyników sprzedaży, budowania marki czy nawiązania relacji z klientem. Jednym z najpopularniejszych...

czytaj dalej

Obalamy mity związane z SEO

SEO (Search Engine Optimization) jest to optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, mająca na celu zwiększenie widoczności danej witryny w wynikach wyszukiwania. Są to działania bezpośrednio związane ze stroną, tzw. działania on-site. Do najważniejszych...

czytaj dalej