+ Zapytaj o ofertę

Blog

Dowiedz się więcej!

Skuteczne generowanie leadów

Generowanie leadów sprzedażowych pozwala na pozyskiwanie przez marketingowców cennych informacji o potencjalnych klientach, którzy wykazali mniejsze lub większe zainteresowanie produktem lub usługą.   Jakie leady są marzeniem każdego pracownika działu sprzedaży? Odpowiedź jest prosta – te które konwertują. Najcenniejsze leady to te, które przekładają się na sprzedaż i poprawiają jej skuteczność.   Generowanie wartościowych leadów […]

23/11/2018
Camp7
Redakcja

5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje aplikacji mobilnej

Jeśli uważasz, że aplikacje mobilne są przeznaczone wyłącznie dla dużych znanych marek, jesteś w błędzie. Coraz więcej małych i średnich firm podąża za trendem mobilnym. Skuteczna strategia mobilna obejmuje coś więcej niż tylko witrynę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Obecnie możemy zauważyć wzrost liczby aplikacji mobilnych tworzonych przez małe oraz średnie firmy. Firmy te wyprzedzają grę, […]

16/11/2018
Camp7
Redakcja

Identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. Firmy przykładają dużą wagę do logotypu, Księgi Znaku, kolorystyki strony i wizytówek. Często się jednak zapomina o stosowaniu tych zasad w mediach społecznościowych. W artykule dowiesz się, jak zbudować spójny wizerunek marki na Facebooku, Instagramie i innych profilach.

14/11/2018
Camp7
Redakcja

UX i CX, czyli dbanie o klienta od podszewki

Customer Experience (CX) oraz User Experience (UX) są często zamiennie używane zarówno online jak i w biurze, powodując wiele niejasności. Pojęcia te oznaczają jednak dwie różne rzeczy, których zrozumienie ma kluczowe znaczenie w drodze do sukcesu. Dowiedz się z poniższego artykułu, co dokładnie oznaczają te dwa terminy, w jaki sposób się od siebie różnią oraz […]

09/11/2018
Camp7
Redakcja

5 przykazań poprawnego linkowania wewnętrznego

Niezależnie od tego czy uruchamiasz nową witrynę czy odświeżasz lub zmieniasz zawartość już istniejącej, musisz pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy, a mianowicie o strukturze linków wewnętrznych. Ma to kluczowe znaczenie w osiągnięciu sukcesu SEO. Jeśli nie masz wewnętrznej strategii linkowania, tracisz cenną okazję do zwiększenia wysiłków SEO, a jednocześnie stworzenia bardziej przyjaznej dla użytkownika […]

02/11/2018
Camp7
Redakcja

Magnesy na leady – 5 prostych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów

Przyciąganie uwagi potencjalnych klientów może być dużym wyzwaniem w dzisiejszych czasach. Szczególnie w sieci. MAGNES LEADÓW to oferta, którą udostępniamy potencjalnym klientom w zamian za informacje kontaktowe – najczęściej jest to adres e-mail. Jeśli chcesz odnieść sukces w pozyskiwaniu klientów online, musisz utworzyć listę e-mailową. Aby skutecznie zbudować listę e-mailową, potrzebujesz czegoś co przyciągnie potencjalnych […]

26/10/2018
Camp7
Redakcja

7 wskazówek jak stworzyć genialną aplikację mobilną

Zwiększenie działalności mobilnej było niezwykle ważnym czynnikiem w ostatnich latach z dwóch podstawowych powodów – zwiększonej liczby użytkowników urządzeń mobilnych oraz przyjaznego dla smartfonów algorytmu Google’a. Statystyki mówią same za siebie: ponad połowa mieszkańców naszej planety korzysta ze smartfonów, a ruch generowany z tych urządzeń stanowi ponad połowę globalnego ruchu w sieci.   Jedna aplikacja […]

19/10/2018
Camp7
Redakcja

Jak poprawić UX swojej witryny lub aplikacji?

Pierwszym i nadrzędnym priorytetem w Internecie powinno być zapewnienie zadowolenia użytkowników. Żadna platforma nie istnieje bez użytkowników, dlatego kluczowym aspektem jest nie tylko przyciąganie konsumenta, ale też zatrzymanie go i przeprowadzenie przez lejek konwersji, w taki sposób, by mógł on osiągnąć pozytywne doświadczenie. Zadowolony konsument = SUKCES Witryny i aplikacje mają możliwość pozostawienia trwałego wrażenia […]

12/10/2018
Camp7
Redakcja

Jak wykorzystać RTM w promocji marki? Przykłady.

RTM czyli Real Time Marketing jest od kilku lat modnym określeniem. Co ono właściwie oznacza? I jak to wykorzystać w działaniach content marketingowych? Odpowiedź w tekście.

08/10/2018
Camp7
Redakcja

Jak skrócić czas ładowania strony?

Masz chwilę wolnego czasu? Chcesz go spędzić czekając, aż strona, którą chcesz odwiedzić się załaduje? Oczywiście, że nie! Nikt tego nie chce i nie lubi, nawet wyszukiwarki. Idealny czas ładowania witryny wynosi 3 sekundy lub mniej. Jednosekundowe opóźnienie w reakcji strony może doprowadzić do zmniejszenia konwersji nawet o kilka procent.   Szybkość strony ma konsekwencje […]

05/10/2018
Camp7
Redakcja